annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Film ticket code ongeldig

Topic gestart op: 07-01-20 17h22

Antwoorden: 9 antwoorden

StafRoef
Gewaardeerd verkenner

Film ticket code ongeldig

OPGELOST

Wou vandaag met vrienden naar Kinepolis Antwerpen en stuurde gisteren een bericht voor een gratis ticket. ik krijg alle 3 maanden een gratis ticket vermits ik een Silver badge heb.

Kreeg van Orange een code maar bij het ingeven op de website van Kinepolis Antwerpen kreeg ik de melding "ongeldige Orange code".

Hiervoor via het nr. 5000 naar support gebeld waar men mij gisteren mededeelde dat ik de code alleen op dinsdag kon gebruiken. Echter heb ik in het verleden dit al enkele keren met succes gebruikt en telkens de dag of zelfs 2 dagen voor de dinsdag mijn tickets kunnen bestellen.

Dus vanmorgen (dinsdag) nog eens geprobeerd en wederom terug "code ongeldig" gekregen op de website van Kinepolis.

Terug naar 5000 gebeld en men heeft dan een dossier aangemaakt en  gezegd dat men mij wel ging terugbellen. 

Nu vlak voordat ik moet vertrekken naar Kinepolis nog steeds niets vernomen van Orange waardoor ik dus geen gebruik kan maken van hun gratis ticket aanbieding.

Deze service en of geschenk is dus niet meer betrouwbaar.

Nog iemand die dit voor heeft gehad?

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
StafRoef
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de reactie maar ik ga niet elke maand naar de bioscoop en tegen dat ik terug ga is deze periode al lang voorbij. Ik hoop dat dit de enige maal is dat dit voorvalt. Ik heb vorige jaren dit al een 4-tal keren gebruikt zonder problemen, dus dit was voor mij ook de eerste keer. Ik wou dit alleen in deze groep melden zodat iedereen weet dat dit kan voorvallen.

Ik heb ondertussen nog steeds niets vernomen van de klantendienst alhoewel zij mij verzekerde dat ze mij gisteren gingen terug bellen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Strandtrien
Gewaardeerd verkenner

Ik heb zelf nog nooit zo'n code gebruikt, maar ik ga ervan uit als ze iets aanbieden dat het dan ook moet werken. Klantendienst blijven contacteren

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Strandtrien  schreef:

Ik heb zelf nog nooit zo'n code gebruikt, maar ik ga ervan uit als ze iets aanbieden dat het dan ook moet werken. Klantendienst blijven contacteren


Ik deel deze mening, al was het maar omwille van het principe.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@StafRoef 

Dit is een eerste maal dat ik deze klacht lees. Want niet wil zeggen dat nog niemand het heeft voorgehad, maar ik heb er hier op Tribe dus nog niks van gelezen.

Ik zou de klantendienst nog eens contacteren om te vragen hoe het zit met dat dossier. Wellicht zul je een nieuwe code krijgen voor deze periode.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
CarinoBxl
Ervaren verkenner

Klantenservice hierover bellen zal ik sowieso voorstellen! 

StafRoef
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de reactie maar ik ga niet elke maand naar de bioscoop en tegen dat ik terug ga is deze periode al lang voorbij. Ik hoop dat dit de enige maal is dat dit voorvalt. Ik heb vorige jaren dit al een 4-tal keren gebruikt zonder problemen, dus dit was voor mij ook de eerste keer. Ik wou dit alleen in deze groep melden zodat iedereen weet dat dit kan voorvallen.

Ik heb ondertussen nog steeds niets vernomen van de klantendienst alhoewel zij mij verzekerde dat ze mij gisteren gingen terug bellen.

Leden met de meeste pluimen