annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

FlyBox

Topic gestart op: 02-05-23 19h23

Antwoorden: 5 antwoorden

VoteKodos
Aspirant verkenner

FlyBox

Hallo,

Ik beschik sinds maart 2020 uitsluitend over een FlyBox abonnement maar heb nooit kunnen genieten van de  'Orange Thank You' voordelen.

Volgens verschillende medewerkers van Orange kunnen FlyBox abonnee's geen aanspraak maken op de voordelen maar vind dit zelf nogal vreemd.

Een FlyBox abonnement is nml. duurder dan bv. de Orange 'Go Light' telefonie-abonnement maar deze laatste kan wel aanspraak maken op die voordelen terwijl de FlyBox abonnee's daar dus geen aanspraak op kunnen maken.

Althans dit werd mij door verschillende Orange medewerkers telefonisch en in een Orange-filiaal bevestigd.

Klopt dit effectief?

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
digiboy40
Leidende verkenner

De Flybox is stilaan achterhaald: Ik heb een Flybox abonnement van 150GB/maand maar enkel bij Orange blijven ze een verschil maken tussen piek-en daluren! Dat is bij geen enkele andere provider het geval! Dus eigenlijk heb ik maar 50GB voor een ganse maand in de piekuren. 

Momenteel zijn er betere aanbieders , zonder piek en daluren en ook goedkoper:

HEY! Telecom: 20 euro/maand tot 160GB data & onbeperkt bellen

BASE: 23 euro/maand tot 160GB data & onbeperkt bellen

 

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

Het is jammer dat je van die thank you's, niet kunt genieten. 

Wat ik heel erg jammer voor u vind. U bent tenslotte ook klant met abonnement?!

Ik kan niets doen met die cinema tickets want ik heb epilepsie, dus ik zou die zo aan u willen geven maar dat gaat moeilijk/ niet.

Ik heb er niets aan fn zouw er iemand plezier mee kunnen doen, dat is zo stom! Mss kan ik je ze schenken?

Kun je dat navragen? Want ik wil dat gerrust wel doen hoor!

 

Mvg

Helen1

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@VoteKodos 

Aangezien wij hier zelf ook allemaal gewone klanten zijn kunnen wij dus niet in de interne keuken van Orange kijken. Je zal dus op het antwoord van de klantendienst moeten vertrouwen. Dit betekent dus dat de FlyBox eigenaars geen aanspraak kunnen maken op de "voordelen".

Nu, dit gezegd zijnde, je kan ermee leven hoor ... Het is niet dat die "voordelen" zo enorm zijn ... Beter dan niks uiteraard, maar ik zou kunnen leven zonder.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
VoteKodos
Aspirant verkenner

Dag Wijze,

 

Merci voor de reply.

Goh, sommige voordelen lijken me toch wel de moeite: 

Gratis bioscooptickets, kortingen voor concerten, uitstapjes …

Bron: https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#:~:text=Gratis%20bioscooptickets%2C%20k...

Vind het gewoon vreemd dat een FlyBox abonnee zonder enige reden zomaar wordt uitgesloten.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen