Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-12-24 17h50
Antwoorden: 13 antwoorden
Hallo,
iemand die de oplossing weet?
Ik zou graag 20 GB cadeau doen aan mijn dochter, maar bij het claimen van het cadeau krijg ik steeds een foutmelding.
Ik heb al zit
Heb je je dochter in je Orange groep gestoken ?
Het is blijkbaar zo dat je die personen eerst in je eigen Orange groep moet steken en dan pas kan je het aan die personen cadeau doen.
Crash is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Beste @Crash
Moest je deze thread vanaf het begin gelezen hebben dan zou je gezien hebben dat uw "tip" reeds in de tweede post (door mij trouwens) vermeld werd. En dat betrokkenen gemeld hebben dat dit reeds OK was ...
Tussen haakjes, in een nagemaakte handtekening faken dat je een SU bent is niet OK hoor ...
Sorry, had ik niet gezien, aangezien sommige antwoorden verborgen waren ...
Wat SU betreft, heb ik, en velen, geen idee waarover het gaat ... het heeft voor mij geen enkele betekenis ... dus mijn excuses daarvoor
Ja hoor ze zit in de family groep. Dat is het probleem niet.
orange heeft me ondertussen telefonisch terug gecontacteerd en ze hebben het manueel bijgezet
Gebruiker | Aantal |
---|---|
30 | |
10 | |
9 | |
7 | |
7 |