Apprenti pisteur
•
2 messages
Geschenken : Wat denken jullie hiervan?
Wat vinden jullie van de geschenken? Welke kregen jullie? Waarom heb ik een verschillend geschenk als mijn partner en zijn we beide even lang klant?
groetjes Kelly
Apprenti pisteur
•
2 messages
Wat vinden jullie van de geschenken? Welke kregen jullie? Waarom heb ik een verschillend geschenk als mijn partner en zijn we beide even lang klant?
groetjes Kelly
Lautjes84
Pisteur expérimenté
•
30 messages
Je vindt ze via de Orange app in orange thank you. Kan ook afhangen van type abonnement vermoed ik. Anders is het hoogstwaarschijnlijk random. Meestal krijg is ik gratis data of kortingen voor producten. Net een doos koekjes mogen kiezen voor derde badge. Het type cadeau hangt af van hoe lang je klant bent ...
3
Davyc
Pisteur expérimenté
•
30 messages
Tis fijn als je iets krijgt en doordat je niet weet wat het is maakt het toch fijn. Uiteindelijk zijn ze niet verplicht iets te geven.
0
lukasvdk
Éclaireur novice
•
1 message(s)
Ik vind de cinema tickets altijd wel leuk!
0
Noepseke
Pisteur vétéran
•
45 messages
ik vind het net leuk dat het een verassing is.
We zijn recent een weekendje weg geweest met de Center Parcs korting. Vanavond naar de cinema voor de prijs van 1. Toen ik nog een ander abbonnement had kwam de extra GB vaak ook goed uit !
0
LukasHeylen
Pisteur expérimenté
•
24 messages
Over het algemeen vindt ik de geschenken wel leuk, bij andere providers krijg je namelijk niets. Het is dus een leuke bonus.
De verschillende geschenken hangen denk ik af van het abbonement dat je hebt, een goedkoper abbonement zal minder indrukwekkende geschenken hebben dan het duurste abbonement.
0
Sveke
Chef pisteur
•
82 messages
Ik vind de geschenken leuk. Ik heb al koekjes gekregen, gratis belwaarde, bijkomende surftijd en verscheidene kortingen... wie het kleine niet eert is het grote niet weerd. 😁
3
Jolientanghe221
Apprenti pisteur
•
7 messages
Voor mijn verjaardag kreeg ik een lippenstift uit de Di, maar in de winkel zelf wisten ze van niks
1
ini7
Apprenti pisteur
•
8 messages
Ik gebruik altijd de 4g hahaha ik kan nooit genoeg hebben😂
0
Leila_25
Pisteur confirmé
•
4 messages
Ik vind de geschenken echt leuk! Zeker de 4g 😁
0
JasmineVersyck
Pisteur confirmé
•
3 messages
Heel vaak is 1GB extra tot 5GB extra een optie. Verder ook mogelijkheden voor pretpark of uitstapjes, magazines etc.
1
Annabelve
Apprenti pisteur
•
4 messages
Ik had vorige keer enkel de keuze tussen gratis abbonement op magazines of 20% korting op reeboks!! Spijtig, als er gratis 4G bijzit is het altijd fijn!!
0
0
Annabelve
Apprenti pisteur
•
4 messages
Ook fijn dat je met de pandemie gratis GB krijgt!!!
6
AshleyTekin
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
Heel toffe cadeaus! Ik heb onlangs een beautybag ontvangen met blush, lippenstif en een pallette! TOP 🙂
1