Profil de Kellyke

Apprenti pisteur

• 

2  messages

Geschenken : Wat denken jullie hiervan?

Wat vinden jullie van de geschenken? Welke kregen jullie? Waarom heb ik een verschillend geschenk als mijn partner en zijn we beide even lang klant? 
groetjes Kelly

Pisteur expérimenté

• 

30  messages

Je vindt ze via de Orange app in orange thank you. Kan ook afhangen van type abonnement vermoed ik. Anders is het hoogstwaarschijnlijk random. Meestal krijg is ik gratis data of kortingen voor producten. Net een doos koekjes mogen kiezen voor derde badge. Het type cadeau hangt af van hoe lang je klant bent ...

Super User

• 

7.2K  messages

En het is bovendien inderdaad een beetje willekeurig. Je weet nooit op voorhand wat je gaat krijgen, waarom je dat gaat krijgen en of je wel überhaupt iets gaat krijgen ...

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Dus geschenken van orange is niet iets waarvoor je oets moet doen het is iets wa je random krijgt als je mensen helpt en dat hoor je ook altijd te doen zonder daar iets tegenover te hoeven staan toch Cœur 😉

Super User

• 

7.2K  messages

@Kevindecat  schreef:

Dus geschenken van orange is niet iets waarvoor je oets moet doen het is iets wa je random krijgt als je mensen helpt en dat hoor je ook altijd te doen zonder daar iets tegenover te hoeven staan toch Cœur 😉

Dat is een edele gedachte Smiley très heureux

Pisteur expérimenté

• 

30  messages

Tis fijn als je iets krijgt en doordat je niet weet wat het is maakt het toch fijn. Uiteindelijk zijn ze niet verplicht iets te geven.

Éclaireur novice

• 

1  message(s)

Ik vind de cinema tickets altijd wel leuk!

Pisteur vétéran

• 

45  messages

ik vind het net leuk dat het een verassing is. 

We zijn recent een weekendje weg geweest met de Center Parcs korting. Vanavond naar de cinema voor de prijs van 1. Toen ik nog een ander abbonnement had kwam de extra GB vaak ook goed uit ! 

Pisteur expérimenté

• 

24  messages

Over het algemeen vindt ik de geschenken wel leuk, bij andere providers krijg je namelijk niets. Het is dus een leuke bonus.

De verschillende geschenken hangen denk ik af van het abbonement dat je hebt, een goedkoper abbonement zal minder indrukwekkende geschenken hebben dan het duurste abbonement.

Chef pisteur

• 

82  messages

Ik vind de geschenken leuk. Ik heb al koekjes gekregen, gratis belwaarde, bijkomende surftijd en verscheidene kortingen...  wie het kleine niet eert is het grote niet weerd. 😁

Super User

• 

7.2K  messages

@Sveke  schreef:

Ik vind de geschenken leuk. Ik heb al koekjes gekregen, gratis belwaarde, bijkomende surftijd en verscheidene kortingen...  wie het kleine niet eert is het grote niet weerd. 😁

De nagel op de kop !!

Chef pisteur

• 

85  messages

Goed gezegd je moet altijd content zijn met wat je hebt en krijgt 

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Leila_25 @Kellyke @Heidi2 @Davyc @Sveke @lukasvdk @Cdt24801 

ik heb gekozen voor een kaartje 🎫 met zaadjes was er heel blij 🙂 mee hou namelijk van tuinieren 🧑‍🌾 en bij mij bloemen 🌺 en planten 🪴 welkom .

Dus heel tevreden met wat ik krijg .

Wie het kleine niet- eert is het grote niet weert .

Apprenti pisteur

• 

7  messages

Voor mijn verjaardag kreeg ik een lippenstift uit de Di, maar in de winkel zelf wisten ze van niks 

Super User

• 

7.2K  messages

@Jolientanghe221  schreef:

Voor mijn verjaardag kreeg ik een lippenstift uit de Di, maar in de winkel zelf wisten ze van niks 

Heb je het cadeau geactiveerd, de bon afgeprint met de code erop en afgegeven in de winkel? Alternatief, in de winkel met uw snartfoon naar de app gaan en daar uw cadeau laten zien. Ik ben geen klant bij Di, maar ik heb mijn bon aan mijn dochter geven en dat is vlekkeloos verlopen.

Apprenti pisteur

• 

8  messages

Ik gebruik altijd de 4g hahaha ik kan nooit genoeg hebben😂

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Ik vind de geschenken echt leuk! Zeker de 4g 😁

Pisteur confirmé

• 

3  messages

Heel vaak is 1GB extra tot 5GB extra een optie. Verder ook mogelijkheden voor pretpark of uitstapjes, magazines etc.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@JasmineVersyck  Altijd leuk om geschenken te krijgen . Ben benieuwd wat het deze keer word voor mijn verjaardag in juli .Ben blij met wat ik krijg van Orange .

Fijne groetjes 

Wie het kleine niet eert is het grote niet weert. 🥰

Apprenti pisteur

• 

4  messages

Ik had vorige keer enkel de keuze tussen gratis abbonement op magazines of 20% korting op reeboks!! Spijtig, als er gratis 4G bijzit is het altijd fijn!!

Apprenti pisteur

• 

4  messages

Ook fijn dat je met de pandemie gratis GB krijgt!!!

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Annabelve Jammer alleen als je het niet nodig hebt je het niet mag weggeven aan iemand ,maar zo is het nu eenmaal . 

fijne dag . 

Super User

• 

7.2K  messages

@Tinneke2  schreef:

@Annabelve Jammer alleen als je het niet nodig hebt je het niet mag weggeven aan iemand ,maar zo is het nu eenmaal . 

fijne dag . 

Dat klopt niet helemaal hé Tinneke. Je kan het wel weggeven, onder één voorwaarde: de krijger (of ontvanger, klinkt minder gevaarlijk) moet Orange familie zijn. Wie houdt u tegen om snel even familie te worden en het kado door te spelen? Nadien kan je altijd die familie weer verlaten ...

Ik heb dit trouwens zo ook hier ergens gepost, wilde mijn 5 GB (die er in de praktijk dus 10 GB zijn geworden) graag doorgeven, de gegadigde moest dan enkel even Orange familie van mij worden. Er hebben geen kandidaten zich aangemeld, dus zo groot was de interesse dus niet ...

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Cdt24801 @Zou niet weten aan wie ik het moet doorspelen heb geen familie die bij Orange is en echt nodig heb in het niet want ik verbruik het mijne nog niet eens van mijn abonnement . 
Maar toch bedankt 🙏 

Er zouden wat interessante geschenken mogen komen want zoals filmtickets en pretparken en uitstapjes dat interesseert mij ook niet . Zeker niet 🙅‍♀️ ga nooit naar zo iets . 
fijne dag verder  . 

Super User

• 

7.2K  messages

@Tinneke2 

Wat ik bedoelde in mijn post die ik daar origineel over geplaatst heb: gelijk welke Triber die gigabaajtjes nodig heeft mag even "familie" van mij worden op Orange en dan geef ik mijn extra GB kado. Eens dat gebeurd is mag die Triber dan mijn "familie" weer verlaten.

Zoals gezegd, geen enkele reactie gehad, dus is de behoefte toch niet echt zo groot als sommigen laten uitschijnen ...

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Cdt24801 Met mijn gb kom ik ruimschoots toe . Geeft dus weinig zin om familie te worden ,maar snap nu wat je bedoeld .zal het onthouden .

wie weet dat ik het toch eens nodig heb😉Bedankt voor de informatie 

fijne groetjes Stef 

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Heel toffe cadeaus! Ik heb onlangs een beautybag ontvangen met blush, lippenstif en een pallette! TOP 🙂

Loading...