annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geschenken ontvangen van partners Orange

Topic gestart op: 29-12-20 14h47

Antwoorden: 10 antwoorden

YorbenH
Ervaren verkenner

Geschenken ontvangen van partners Orange

OPGELOST

Jammer dat, wanneer je een geschenk aanvaardt en met de verkregen code dit bestelt op de site van de partner, je na 2-3 weken zelf moet mailen naar de partner hoe het zit met de levering. En deze (2 verschillende partners) antwoorden dat ze het nu gaan opsturen. Dat wil zeggen dat je na bestellen van het geschenk, zelf moet mailen en achterhalen hoe het zit met je geschenk. 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@YorbenH  daar heb je een punt en het is belangrijk dat Orange op de hoogte is als er iets verkeerd gaat bij de partner. Je kan daarvoor meestal het beste een Messenger bericht sturen via Facebook , je hebt er wel een account voor nodig , of Twitter. Dan kunnen ze het direct intern door geven aan de juiste diensten zodat die diensten ook de juiste stappen kunnen ondernemen. Het is goed om hier je verhaal te zetten want ook daar is de Tribe voor maar een oplossing komt er niet , althans niet vanuit Orange. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
YorbenH
Ervaren verkenner

Update

Na contact met Orange hebben ze een dossier opgesteld om na te gaan over de werking met alle partners. Vriendelijk en goed geholpen via chat. Beide partners hebben ondertussen ook wel de cadeaus verstuurd en we hebben ze al mogen ontvangen. 

Bedankt

patrick2
Wijze
Wijze

@YorbenH  dat is normaal niet echt de bedoeling natuurlijk maar hier kan Orange ook niks aan doen. Orange is diegene die de geschenken wil geven aan de klant en dus samen werkt met een partner om dit voor elkaar te krijgen. Dat er vertragingen op zitten om die levering effectief te doen is niet aan Orange dit op te lossen daar die partner zelf voor moeten zorgen. Als ik een cadeau bon krijg van Orange om bij Bol.com iets te mogen bestellen met die cadeau bon en Bol.com levert pas 5 weken nadien dan kan ik het Orange niet verwijten. 

Dat je het hier neerzet kan ik ergens begrijpen maar het is toch echt dat je een 'klacht' dan zou kunnen leggen bij die partner. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
YorbenH
Ervaren verkenner

@patrick2 Beste Patrick

Dat weet ik zelf ook maar ik wil maar een melding naar Orange toe maken over hun partners. Zo kan Orange aan de partner betalen voor het cadeau maar deze partner nooit het cadeau bezorgen aan de klant. Met resultaat dat de klant ontevreden is over Orange, terwijl Orange de levering niet zelf doet.

Groeten 

YorbenH

0 pluimen
Jorinde
Ervaren verkenner

Hoi! 

Ik ben een nieuwe klant en nieuw hier op de Tribe. 

Ik zie iets over geschenken bij partners. De vragen zijn interessant evenals de problemen die gemeld worden. Ik wist niet dat je ook cadeau's krijgt bij Orange van partners. 

Waar op de website kan ik daarover iets terugvinden? 

Alvast bedankt!

Leden met de meeste pluimen