Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-12-20 14h47
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Jammer dat, wanneer je een geschenk aanvaardt en met de verkregen code dit bestelt op de site van de partner, je na 2-3 weken zelf moet mailen naar de partner hoe het zit met de levering. En deze (2 verschillende partners) antwoorden dat ze het nu gaan opsturen. Dat wil zeggen dat je na bestellen van het geschenk, zelf moet mailen en achterhalen hoe het zit met je geschenk.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@YorbenH daar heb je een punt en het is belangrijk dat Orange op de hoogte is als er iets verkeerd gaat bij de partner. Je kan daarvoor meestal het beste een Messenger bericht sturen via Facebook , je hebt er wel een account voor nodig , of Twitter. Dan kunnen ze het direct intern door geven aan de juiste diensten zodat die diensten ook de juiste stappen kunnen ondernemen. Het is goed om hier je verhaal te zetten want ook daar is de Tribe voor maar een oplossing komt er niet , althans niet vanuit Orange.
@Jorinde Beste Jorinde
Alles is hierover terug te vinden in Orange Thank You. Afhankelijk van de duur van je lidmaatschap bij Orange krijg je cadeau's. Als je een nieuwe klant bent zal dit in het begin niet zo veel zijn maar ik vermoed dat Orange nieuwe klanten ook wel beloont.
Groeten Yorben
Laten we niet verwarrend zijn hier. Het geen wat @YorbenH bedoeld is :
Orange heeft partners , als te lezen in een bedrijf die de cadeaus ter beschikking stelt in samenwerking met Orange. Daar wordt hier de partners mee bedoeld. Het is niet de partner gelijk je man of vrouw in deze topic waar @YorbenH het over heeft.
@YorbenH daar heb je een punt en het is belangrijk dat Orange op de hoogte is als er iets verkeerd gaat bij de partner. Je kan daarvoor meestal het beste een Messenger bericht sturen via Facebook , je hebt er wel een account voor nodig , of Twitter. Dan kunnen ze het direct intern door geven aan de juiste diensten zodat die diensten ook de juiste stappen kunnen ondernemen. Het is goed om hier je verhaal te zetten want ook daar is de Tribe voor maar een oplossing komt er niet , althans niet vanuit Orange.
@patrick2 Beste Patrick
Inderdaad. Dat heb ik ook al gedaan. Er is via de partners een oplossing, namelijk een mail waarin ze aangeven dat het wordt opgestuurd. Orange kan hier inderdaad geen oplossing bieden.
Groeten
YorbenH
@YorbenH goedemiddag,
ook ik heb dat al mogen meemaken,
kreeg zelfs géén antwoord van B-Post.
Wel is Orange de centen kwijt en mijn post is nooit aangekomen
bij de mensen waar het naartoe moest. Heel jammer had ze toen zo graag willen verrassen.
Deze krijg je ook van mij:
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |