annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geschenken ontvangen van partners Orange

Topic gestart op: 29-12-20 14h47

Antwoorden: 10 antwoorden

YorbenH
Ervaren verkenner

Geschenken ontvangen van partners Orange

OPGELOST

Jammer dat, wanneer je een geschenk aanvaardt en met de verkregen code dit bestelt op de site van de partner, je na 2-3 weken zelf moet mailen naar de partner hoe het zit met de levering. En deze (2 verschillende partners) antwoorden dat ze het nu gaan opsturen. Dat wil zeggen dat je na bestellen van het geschenk, zelf moet mailen en achterhalen hoe het zit met je geschenk. 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@YorbenH  daar heb je een punt en het is belangrijk dat Orange op de hoogte is als er iets verkeerd gaat bij de partner. Je kan daarvoor meestal het beste een Messenger bericht sturen via Facebook , je hebt er wel een account voor nodig , of Twitter. Dan kunnen ze het direct intern door geven aan de juiste diensten zodat die diensten ook de juiste stappen kunnen ondernemen. Het is goed om hier je verhaal te zetten want ook daar is de Tribe voor maar een oplossing komt er niet , althans niet vanuit Orange. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
YorbenH
Ervaren verkenner

@Jorinde Beste Jorinde

Alles is hierover terug te vinden in Orange Thank You. Afhankelijk van de duur van je lidmaatschap bij Orange krijg je cadeau's. Als je een nieuwe klant bent zal dit in het begin niet zo veel zijn maar ik vermoed dat Orange nieuwe klanten ook wel beloont.

Groeten Yorben

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jorinde  

Laten we niet verwarrend zijn hier. Het geen wat @YorbenH  bedoeld is :

Orange heeft partners , als te lezen in een bedrijf die de cadeaus ter beschikking stelt in samenwerking met Orange. Daar wordt hier de partners mee bedoeld. Het is niet de partner gelijk je man of vrouw in deze topic waar @YorbenH  het over heeft. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@YorbenH  daar heb je een punt en het is belangrijk dat Orange op de hoogte is als er iets verkeerd gaat bij de partner. Je kan daarvoor meestal het beste een Messenger bericht sturen via Facebook , je hebt er wel een account voor nodig , of Twitter. Dan kunnen ze het direct intern door geven aan de juiste diensten zodat die diensten ook de juiste stappen kunnen ondernemen. Het is goed om hier je verhaal te zetten want ook daar is de Tribe voor maar een oplossing komt er niet , althans niet vanuit Orange. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


YorbenH
Ervaren verkenner

@patrick2 Beste Patrick

Inderdaad. Dat heb ik ook al gedaan. Er is via de partners een oplossing, namelijk een mail waarin ze aangeven dat het wordt opgestuurd. Orange kan hier inderdaad geen oplossing bieden. 

Groeten 

YorbenH

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@YorbenH  goedemiddag,

ook ik heb dat al mogen meemaken,

kreeg zelfs géén antwoord van B-Post.

Wel is Orange de centen kwijt en mijn post is nooit aangekomen

bij de mensen waar het naartoe moest. Heel jammer had ze toen zo graag willen verrassen.

Deze krijg je ook van mij:

TagKerst.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen