Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Jammer dat, wanneer je een geschenk aanvaardt en met de verkregen code dit bestelt op de site van de partner, je na 2-3 weken zelf moet mailen naar de partner hoe het zit met de levering. En deze (2 verschillende partners) antwoorden dat ze het nu gaan opsturen. Dat wil zeggen dat je na bestellen van het geschenk, zelf moet mailen en achterhalen hoe het zit met je geschenk.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@YorbenH dat is normaal niet echt de bedoeling natuurlijk maar hier kan Orange ook niks aan doen. Orange is diegene die de geschenken wil geven aan de klant en dus samen werkt met een partner om dit voor elkaar te krijgen. Dat er vertragingen op zitten om die levering effectief te doen is niet aan Orange dit op te lossen daar die partner zelf voor moeten zorgen. Als ik een cadeau bon krijg van Orange om bij Bol.com iets te mogen bestellen met die cadeau bon en Bol.com levert pas 5 weken nadien dan kan ik het Orange niet verwijten.
Dat je het hier neerzet kan ik ergens begrijpen maar het is toch echt dat je een 'klacht' dan zou kunnen leggen bij die partner.
@patrick2 Beste Patrick
Dat weet ik zelf ook maar ik wil maar een melding naar Orange toe maken over hun partners. Zo kan Orange aan de partner betalen voor het cadeau maar deze partner nooit het cadeau bezorgen aan de klant. Met resultaat dat de klant ontevreden is over Orange, terwijl Orange de levering niet zelf doet.
Groeten
YorbenH
@YorbenH goedemiddag,
ook ik heb dat al mogen meemaken,
kreeg zelfs géén antwoord van B-Post.
Wel is Orange de centen kwijt en mijn post is nooit aangekomen
bij de mensen waar het naartoe moest. Heel jammer had ze toen zo graag willen verrassen.
Deze krijg je ook van mij:
@Josette Beste Josette
Ja ik vind dit ook jammer. Het mag gezegd worden MAAR wat ook gezegd mag worden is dat het merendeel wel correct aankomt via andere partners zonder mailen.
Het is maar een tip over de verdere samenwerking met deze partners.
Bedankt voor de verwelkoming!
Groeten
YorbenH
@YorbenH daar heb je een punt en het is belangrijk dat Orange op de hoogte is als er iets verkeerd gaat bij de partner. Je kan daarvoor meestal het beste een Messenger bericht sturen via Facebook , je hebt er wel een account voor nodig , of Twitter. Dan kunnen ze het direct intern door geven aan de juiste diensten zodat die diensten ook de juiste stappen kunnen ondernemen. Het is goed om hier je verhaal te zetten want ook daar is de Tribe voor maar een oplossing komt er niet , althans niet vanuit Orange.
@patrick2 Beste Patrick
Inderdaad. Dat heb ik ook al gedaan. Er is via de partners een oplossing, namelijk een mail waarin ze aangeven dat het wordt opgestuurd. Orange kan hier inderdaad geen oplossing bieden.
Groeten
YorbenH
Hoi!
Ik ben een nieuwe klant en nieuw hier op de Tribe.
Ik zie iets over geschenken bij partners. De vragen zijn interessant evenals de problemen die gemeld worden. Ik wist niet dat je ook cadeau's krijgt bij Orange van partners.
Waar op de website kan ik daarover iets terugvinden?
Alvast bedankt!
@Jorinde Beste Jorinde
Alles is hierover terug te vinden in Orange Thank You. Afhankelijk van de duur van je lidmaatschap bij Orange krijg je cadeau's. Als je een nieuwe klant bent zal dit in het begin niet zo veel zijn maar ik vermoed dat Orange nieuwe klanten ook wel beloont.
Groeten Yorben
Laten we niet verwarrend zijn hier. Het geen wat @YorbenH bedoeld is :
Orange heeft partners , als te lezen in een bedrijf die de cadeaus ter beschikking stelt in samenwerking met Orange. Daar wordt hier de partners mee bedoeld. Het is niet de partner gelijk je man of vrouw in deze topic waar @YorbenH het over heeft.