Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-12-20 14h47
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Jammer dat, wanneer je een geschenk aanvaardt en met de verkregen code dit bestelt op de site van de partner, je na 2-3 weken zelf moet mailen naar de partner hoe het zit met de levering. En deze (2 verschillende partners) antwoorden dat ze het nu gaan opsturen. Dat wil zeggen dat je na bestellen van het geschenk, zelf moet mailen en achterhalen hoe het zit met je geschenk.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@YorbenH daar heb je een punt en het is belangrijk dat Orange op de hoogte is als er iets verkeerd gaat bij de partner. Je kan daarvoor meestal het beste een Messenger bericht sturen via Facebook , je hebt er wel een account voor nodig , of Twitter. Dan kunnen ze het direct intern door geven aan de juiste diensten zodat die diensten ook de juiste stappen kunnen ondernemen. Het is goed om hier je verhaal te zetten want ook daar is de Tribe voor maar een oplossing komt er niet , althans niet vanuit Orange.
@Josette Beste Josette
Ja ik vind dit ook jammer. Het mag gezegd worden MAAR wat ook gezegd mag worden is dat het merendeel wel correct aankomt via andere partners zonder mailen.
Het is maar een tip over de verdere samenwerking met deze partners.
Bedankt voor de verwelkoming!
Groeten
YorbenH