Pisteur expérimenté
•
32 messages
Goede betaler badge
Ik zie via de Orange app dat er sinds kort ook een goede betaler badge bestaat. Bij mij weten betaal ik steeds op tijd en correct. En toch krijg ik de badge niet
Pisteur expérimenté
•
32 messages
Ik zie via de Orange app dat er sinds kort ook een goede betaler badge bestaat. Bij mij weten betaal ik steeds op tijd en correct. En toch krijg ik de badge niet
Solution acceptée
Bethesda
Pisteur expérimenté
•
32 messages
ik dacht dat ik klant was van 2018
1
Josette
Super User
•
8.2K messages
@Bethesda goedenavond,
denk dat je nog even erop moet wachten ik weet niet hoelang je klant bent
ik van 2018 en heb ze ook nog niet ze lopen achter denk ik! .
Goede betaler 2 jaar
Klasse betaler 5 jaar
Perfecte betalen 10 jaar.
1
Cdt24801
Super User
•
7.2K messages
@Bethesda en @Josette
In een ander topic is dit reeds aangehaald. De startdatum was in november 2018, dus de eerste trouwe klanten hebben deze badge reeds verdiend.
Men is bij Orange echter nog niet klaar, er is nog geen enkel exemplaar van deze badge uitgegeven. De rechthebbenden zullen ze wel krijgen, maar er zal wat geduld moeten geoefend worden.
Niets nieuws onder zon bij Orange 😁 😈
6
Anonymous User
4.4K messages
@Cdt24801
Ik zie die badges zelf al een lange tijd , maar zoals je zei ik had ze toen wel nog niet gezien in de MyOrange app , nu wel , echter zal ik nog 2 jaar moeten wachten eer ik de 1ste al hebben 🙂 .
Groeten,
bigMODDER
5
Anonymous User
4.4K messages
@Gregory
Klopt wat je zegt , maar in mijn geval toen ik Prox was had ik eigenlijk al spijt, dus heb na tijd beslist, ik ga terug naar Orange.
Groeten,
bigMODDER
0
Yagoda
Pisteur expérimenté
•
25 messages
Vind die 'startdatum' van 01/02/2020 belachelijk!
Jarenlange goede en trouwe klanten die aan de voorwaarden voldoen zouden deze badges automatisch moeten toegekend krijgen!
Op een maand ofzo na ben ik al 12 jaar klant, gedurende die 12 jaar altijd correct en op tijd betaald, van de eerste factuur tot de laatste! Maar blijkbaar ben ik in de ogen van mijn provider maar evenveel getrouwheidsbeloning waard als iemand die nog maar net klant is...
't zal met de badges rond dataverbruik wel iets gelijkaardigs zijn zeker, dat mijn jarenlange verbruik van voor de 'startdatum' niet meetelt waarschijnlijk...?
2
Anonymous User
4.4K messages
Hier ook al geruime tijd goede betaler. De startdatum is idd ongelukkig gekozen
0
0
Veerle1
Apprenti pisteur
•
2 messages
we zijn nu 2023
en nog steeds is deze niet geactiveerd !
Betaal iedere maand correct met domicilie
1