Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Bethesda
Ervaren verkenner

Goede betaler badge

OPGELOST

Ik zie via de Orange app dat er sinds kort ook een goede betaler badge bestaat. Bij mij weten betaal ik steeds op tijd en correct. En toch krijg ik de badge niet

Labels (1)
22 ANTWOORDEN 22
Glennclaes1986
Ervaren verkenner

Hier ook al geruime tijd goede betaler. De startdatum is idd ongelukkig gekozen 

0 pluimen
Yagoda
Ervaren verkenner

Vind die 'startdatum' van 01/02/2020 belachelijk!

Jarenlange goede en trouwe klanten die aan de voorwaarden voldoen zouden deze badges automatisch moeten toegekend krijgen!

Op een maand ofzo na ben ik al 12 jaar klant, gedurende die 12 jaar altijd correct en op tijd betaald, van de eerste factuur tot de laatste!  Maar blijkbaar ben ik in de ogen van mijn provider maar evenveel getrouwheidsbeloning waard als iemand die nog maar net klant is...

't zal met de badges rond dataverbruik wel iets gelijkaardigs zijn zeker, dat mijn jarenlange verbruik van voor de 'startdatum' niet meetelt waarschijnlijk...?

Cdt24801
Leidende sjamaan

@Yagoda 

Dat er een startdatum op gekleefd wordt, daar kan ik volledig inkomen. Zo is iedereen gelijk voor de wet bij het invoeren/opstarten van een incentive. Wat ik wel inderdaad belachelijk vind, is dat men, op een tijdstip dat reeds meerdere klanten een welbepaalde badge verdiend hebben, de startdatum opeens wijzigt waardoor iedereen opnieuw van nul moet beginnen. En dat heeft Orange dus gedaan met de badges "Goede betaler".

Inderdaad kinderachtig.

Leuze van de dag | Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Gregory
Leidende sjamaan

Ja, @Yagoda kun je hier zien als je wat naar beneden scrolt Orange Thank You: getrouwheidsprogramma voor Orange-klanten | Orange België

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen