Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-05-20 12h44
Antwoorden: 12 antwoorden
Ik ben orange dankbaar voor de gratis mobiele data, maar aangezien ik toch altijd thuis moet zijn maak ik er niet echt gebruik van.
Binnen de Orange Tribe kan je 4 statussen bereiken. Post, comment en like op het forum om een hogere status te veroveren!
Word een actief lid van onze Orange Tribe community en vergeet je gsm-nummer niet in te geven in je profiel.
@Club1891 schreef:
Binnen de Orange Tribe kan je 4 statussen bereiken. Post, comment en like op het forum om een hogere status te veroveren!
- Scout
- Verkenner
- Genezer
- Sjamaan
Word een actief lid van onze Orange Tribe community en vergeet je gsm-nummer niet in te geven in je profiel.
Dat is wel allemaal waar, maar in welke mate is dit relevant in deze thread? Volgens mijn bescheiden mening helemaal niet .... Het gaat hier over extra data als geschenk en het al dan niet nuttig zijn ervan.
Bij mij is dit net het zelfde toch tof dat we dit krijgen.
Ik kom van Mobile Vikings, dit was interessant voor de mobiele data, maar je had amper belminuten. Daarom overgeschakeld naar Love Trio met Koala. Dit abonnement is perfect geschikt voor mij. De geschenken nemen we er dan ook met plezier bij.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |