Orange Thank You
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Orange-werknemer
Orange-werknemer

Re: Gratis filmticket: gratis sms sturen, toch € 0,5 aangerekend!

Hey @Joery

Als het goed is zou je de beantwoord knop helemaal onderaan moeten terug vinden via de app/mobiele versie van Tribe, kan je even kijken of je deze daar vindt? 

Screenshot 2018-11-11 at 13.29.16.png

Joery
Gewaardeerd verkenner

Nope, geen knop te vinden.

Ik kan ook het bericht niet verder openen dan weergegeven op de foto. 

Nog iets, de rode melding naast mijn envelopje (melding nwe mail) verdwijnt niet na het bekijken. 

0 pluimen
Joery
Gewaardeerd verkenner

Ik heb net nog wat zitten prutsen. Blijkbaar moet ik de inkomende mail eerst handmatig als “gelezen” aanduiden en bevestigen, om hem dan verder te kunnen openen. Nu komt er wél een knop “beantwoorden” tevoorschijn. 

Dit kan toch best wat efficiënter? 

Grtjs Joery

0 pluimen
Cdt24801
Leidende genezer

@Joery

Owkeej, goed dat je de afbeelding meestuurt. Je hebt het privé bericht nog niet geopend. Uiteraard  blijft het dus als ongelezen staan en zie je de "beantwoorden" knop niet.

Je ziet enkel het overzicht van al uw berichten. Om het bericht echt te lezen moet je op de titel van het bericht klikken, in dit geval is dat "Dit is een privé bericht". Als je goed kijkt zie je dat het lettertype iets groter is en er boven en onder een spatielijn tussen zit.

Test maar eens uit

0 pluimen
Cdt24801
Leidende genezer

@Joery

We hebben daarnet praktisch gelijktijdig gepost, dus heb ik even een nieuw privé bericht gestuurd om u aan te tonen hoe de vork in de steel zit.Smiley Vrolijk

Het kan dus inderdaad efficienter dan jij in eerste instantie hebt gedaan Smiley Knipoog

0 pluimen
Joery
Gewaardeerd verkenner

My Bad Smiley Vrolijk 

Het bericht openen lukte niet door op het bericht zelf te tikken. 

Ik had niet meteen door dat ik specifiek op de titel moest klikken.

Cdt24801
Leidende genezer

@Joery  schreef:
... knip ...

Ik had niet meteen door dat ik specifiek op de titel moest klikken.

Daarom zijn we hier om ervaring met anderen te delen hé Smiley Erg vrolijk

Leentje1973
Ervaren verkenner

Even terug ON TOPIC: de 50 cent is TOCH aangerekend!! En niemand neemt op daar en ik moet bericht inspreken en dan belt niemand terug FOEI

Ik zit al 10min v mijn tijd opnieuw te verknoeien hiervoor!! Is al de zoveelste keer!! Als een sms om een filmticket kado te krijgen gratis is, is hij GRATIS en NIET betalend!!!

Je gaat dit toch niet elke keer moeten corrigeren?? De klantendienst is bovendien niet goed bereikbaar om dit te laten corrigeren!!

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

@Leentje1973 stuur anders via facebook messenger een bericht. 

Leentje1973
Ervaren verkenner

En nu hang ik al 30min ad lijn om mijn 50 cent terug te krijgen en ik ben ziek thuis. Dat kan je toch niet maken zeg.

Uitleg: premiumnummers zijn helaas altijd betalend. Waarop ik antw dat er bij stond dat dit gratis was. Waarop hij heel verbaasd was. Komzeg. Heb al geen zin meet in gratis tickets bestellen. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen