annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gratis filmticket: toch € 0,5 aangerekend!

Topic gestart op: 22-10-18 10h36

Antwoorden: 25 antwoorden

Leentje1973
Veteraan verkenner

Gratis filmticket: toch € 0,5 aangerekend!

OPGELOST

Hallo, ik heb de sms verstuurd naar 8790 om het gratis filmticket te ontvangen.

Deze sms zou gratis zijn, maar rara.. is toch aangerekend!

Ik vind dat niet eerlijk of aangenaam. Wat doe ik? Ik betaal het uiteraard niet, heb bericht ingesproken want klantendienst overbezet. Heb geen zin in tijd steken altijd opnieuw in fouten Orange...

Mvg

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Leentje1973 het bedrag wordt nog verrekend . U ziet nu buiten bundel staan 50 cent maar dat wordt terug goed gemaakt alleen die verwerking duurdt ff. Uw gsm weet niet op de moment als u stuurd dat het gratis is dat u mag sturen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Leentje1973  u gaat het rechtgetrokken zien staan op uw factuur. Dus als u de factuur ontvangen hebt staat daar het juiste bedrag op wat u maandelijks betaald. U ziet er ook op staan dat u die 50 cent betaald heeft en dat deze ook weer in mindering is gebracht . 

Dat dit aangerekend wordt is eigenlijk logisch. U stuurd naar een nummer en dat nummer is betalend. Volgens Orange is dit gratis dat u kan sturen maar uw gsm weet niet dat u naar een gratis nummer stuurd. Daar komt nog eens bij kijken dat het shortcuts zijn om naar te smsen. Shortcuts zijn betalende sms nummers die u vaker tegen komt bijvoorbeeld om uw parkeer ticket te betalen. Enkel is het niet altijd mogelijk om zulke diensten via een bepaalde weg gratis open te zetten. 

Zal niet te ver gaan in de uitleg verder maar u gaat een perfecte factuur krijgen waarop u uw normale maandelijkse afrekening ziet staan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

25 ANTWOORDEN 25
Glennclaes1986
Ervaren verkenner

Wss Armin kost 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Leentje1973 het bedrag wordt nog verrekend . U ziet nu buiten bundel staan 50 cent maar dat wordt terug goed gemaakt alleen die verwerking duurdt ff. Uw gsm weet niet op de moment als u stuurd dat het gratis is dat u mag sturen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leentje1973
Veteraan verkenner

Hey Patrick, een vraag, wordt toch rechtgezet vóórdat je het factuur ontvangt neem ik aan?

Anders betaal ik het niet. 🙂

Blijf het vreemd vinden dat dit eerst wordt aangerekend. 

Is perfect op te lossen met database.

Groetjes

patrick2
Wijze
Wijze

@Leentje1973  u gaat het rechtgetrokken zien staan op uw factuur. Dus als u de factuur ontvangen hebt staat daar het juiste bedrag op wat u maandelijks betaald. U ziet er ook op staan dat u die 50 cent betaald heeft en dat deze ook weer in mindering is gebracht . 

Dat dit aangerekend wordt is eigenlijk logisch. U stuurd naar een nummer en dat nummer is betalend. Volgens Orange is dit gratis dat u kan sturen maar uw gsm weet niet dat u naar een gratis nummer stuurd. Daar komt nog eens bij kijken dat het shortcuts zijn om naar te smsen. Shortcuts zijn betalende sms nummers die u vaker tegen komt bijvoorbeeld om uw parkeer ticket te betalen. Enkel is het niet altijd mogelijk om zulke diensten via een bepaalde weg gratis open te zetten. 

Zal niet te ver gaan in de uitleg verder maar u gaat een perfecte factuur krijgen waarop u uw normale maandelijkse afrekening ziet staan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen