annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

HLN artikels lezen

Topic gestart op: 23-05-20 18h06

Antwoorden: 1 antwoord

Roeler
Aspirant verkenner

HLN artikels lezen

OPGELOST

Goeiedag,

Ik heb als orange thank you geschenk het lezen van HLN + artikels gekozen. Nu heb ik alle stappen correct gevolg volgens de orange app en DPG media site. Maar ik krijg dit geschenk maar niet in orde / geactiveerd. Ik heb contact opgenomen met DPG media via het nummer dat op hun site wordt aangegeven. Maar daar wisten ze te vertellen dat orange "nog niet alle gegevens had vrij gegeven" god mag weten wat dat betekend. Maar dan contact opgenomen met de klantendienst van orange. 

Ik moet zeggen even ter zijde dat ik al vele malen ook voor andere zaken gebruik heb gemaakt van de telefonische klantendienst van orange en altijd netjes geholpen geweest! Ook voor complexe zaken zoals facturen of aangekochte toestellen en transfers van gegevens etc.. Altijd correct door verbonden geweest met de juiste persoon die me verdere info kon geven of het probleem door gaf aan de juiste dienst waardoor elk probleem is opgelost geraakt.

 

Maar dit is toch een ander verhaal. De eerste keer dat ik iemand aan de lijn kreeg. Die hoorde het duidelijk in Keulen donderen. Orange thank you?? Geschenk?? Welke geschenk?? U moet gewoon activeren mijnheer... Alles uitgelegd , die kreeg het niet gesnopen..😏

 

Dan paar dagen maar eens terug geprobeerd deze persoon verbond me met diensten door die er duidelijk niets mee te maken hadden of toegang hadden tot de juiste "linken" dan heb ik het toch even opgegeven en probeer ik het hier

Nog mensen die dit geschenk niet actief krijgen of ergens kunnen helpen. Ik zou toch alsnog de HLN + artikels willen bewonderen

 

Mvg

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Roeler  je kan het beste je screenshot eens door sturen met je verhaal via het Webcare team ( Messenger of Twitter ) . Daar zullen ze het door geven aan de correcte dienst en die gaan je ook een bericht terug sturen als het is opgelost. Daar hoef je niet te wachten en die weten waar je over spreekt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Roeler  je kan het beste je screenshot eens door sturen met je verhaal via het Webcare team ( Messenger of Twitter ) . Daar zullen ze het door geven aan de correcte dienst en die gaan je ook een bericht terug sturen als het is opgelost. Daar hoef je niet te wachten en die weten waar je over spreekt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen