@Sloebers bij telenet doen ze niks aan een punten systeem of een bedank programma. Ken Telenet heel goed en dat zal er ook nooit komen vrees ik. Neemt niet weg dat ik een super tevreden klant bij Telenet voor internet en tv en vaste lijn. Bij Orange heb ik enkel de gsm lopen al meer dan een jaar , inmiddels al bijna twee jaar.
Bij Telenet staan ze voor met kwaliteit wel voor met tv decorder en WiFi en zo voort maar ge betaalt meer dan bij Orange voor 1tb per seconde downloads 15 € extra dat is een voorbeeld
@Sloebers inderdaad voor die snelheid te behalen moet u betalen. Ik heb nu standaard 300 en haal met wifi en kabel een 290 MBPS dus is heel goed. Bij Orange voor de 200 MBPS te hebben betaald u ook maandelijks 10 of 15 euro extra. Nu heb ik aan de moderatoren een post gedaan om te vragen de snelheid op te trekken naar 200 als standaard. Heb er nog geen reactie op maar dit wordt op de juiste dienst gelegd voor na te kijken.
Maar ik vind dat telenet zijn trouwe klanten mogen beloond te worden te sloten zij dat de duurste van telecom operator dus kan nooit geen kwaad dat die allen trouwe klanten beloond worden
@Sloebers tja daar heeft u een punt. Maar ik vrees dat het er nooit van gaat komen. Ik heb daar gewerkt he en er is nooit iets van de grond gekomen voor zoiets te doen. Maar wie weet in de toekomst ooit eens.
@Bjorn8785 orange is zeker niet slecht en doen het heel goed. Maar er zijn bepaalde redenen waarom ik bij Telenet ben waar Orange niet aan kan voldoen. Moest dat veranderen zal ik de eerste zijn die overstapt naar Orange voor het ganse pakket.
Solution acceptée
patrick2
Super User
•
11.2K messages
@Sloebers bij telenet doen ze niks aan een punten systeem of een bedank programma. Ken Telenet heel goed en dat zal er ook nooit komen vrees ik. Neemt niet weg dat ik een super tevreden klant bij Telenet voor internet en tv en vaste lijn. Bij Orange heb ik enkel de gsm lopen al meer dan een jaar , inmiddels al bijna twee jaar.
12
Solution acceptée
Bjorn8785
Apprenti pisteur
•
2 messages
Orange is beste momenteel
1