Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-07-22 08h29
Antwoorden: 5 antwoorden
@Nvmech1 goedenavond.
beter laat dan nooit.
De uitleg is: Orange doet ooit als ze jarig zijn voorstellen om aan iemand een donatie te doen,
TADA, Natagora of Natuurpunt. Zij die dit gedaan hebben, hebben hiervoor de badge ontvangen.
Ook als je, voor je verjaardag Oxfam, Natuurpunt, Permafungi, Natagora kiest, dan krijg je de badge.
Succes.
Nee, nog steeds geen idee en jammer genoeg brengt ook onderstaande tekst ons niet veel wijsheid.
Filantroop
Bij Orange zetten we ons in voor de ondersteuning van het milieu en digitale en sociale inclusie. Wat als je ons zou helpen? Niet alleen zou je een mooi gebaar doen, maar je zou ook een nieuwe badge aan je collectie toevoegen. Ben je er klaar voor?"
Misschien kan je binnenkort doneren aan een goed doel ofzo?
Ik ben rap eens gaan kijken want ik had nog nooit van deze badge gehoord, die is dus vrij nieuw.
En inderdaad, het is zeer raadselachtig en vaag. Helemaal niks concreets. ik heb dus net als jullie totaal geen idee wat je zou moeten doen om deze badge te behalen ...🤔
EDIT: ik ben eens op de website van Orange gaan kijken en daar staat die badge nog niet eens tussen .... En bijgevolg al zeker geen uitleg ...