annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe snel staat er een nieuw bekomen badge op de Orange app?

Topic gestart op: 10-11-18 12h58

Antwoorden: 18 antwoorden

Cyrie-l
Gewaardeerd verkenner

Hoe snel staat er een nieuw bekomen badge op de Orange app?

OPGELOST

Hoe snel staat er een nieuw bekomen badge op de Orange app?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Cyrie-l u verdiend de batch wanneer u de dingen langer gebruikt. Moest u de My Orange app al langer gebruiken verdiend u vanzelf deze app. Ook ik heb deze pas heel recent gehad. Gewoon gebruiken is de boodschap en uw badge krijgt u vanzelf. 

@Cdt24801 dat van het gsm nummer hier in te geven ben ik ook benieuwd naar omdat ik mijne ook pas van de week heb ingegeven. Maar waarschijnlijk krijgen we die badge ook naar ff geduld te heben.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 ANTWOORDEN 18
Gwenv
Gewaardeerd verkenner

Same here 😁🙈

JCN8700
Gewaardeerde scout

Tzelfde

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik ben zelf ook wel benieuwd. Ik ben hier al langer actief, maar ik had dus mijn gsm nummer niet ingegeven. Gisteren gedaan om mijn Tribe account en mijn Orange klantenzone te linken.

Afwachten wanneer de Tribe badge in mijn klantenzone/app te voorschijn zal komen Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@Cdt24801  schreef:

Ik ben zelf ook wel benieuwd. Ik ben hier al langer actief, maar ik had dus mijn gsm nummer niet ingegeven. Gisteren gedaan om mijn Tribe account en mijn Orange klantenzone te linken.

Afwachten wanneer de Tribe badge in mijn klantenzone/app te voorschijn zal komen Smiley Knipoog


Daarnet gezien dat ik intussen de Tribe badge in mijn lijstje heb staan. De link tussen Tribe en MyOrange is dus in orde, het heeft slechts vier dagen geduurd. Wat natuurlijk geen garantie geeft voor andere types en missies ... Smiley Tong

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


CaptainPurple
Ervaren verkenner

Daar was ik ook naar op zoek. Bedankt voor de info. Beetje geduld hebben dus. 😁

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen