Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-11-18 12h58
Antwoorden: 18 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Cyrie-l u verdiend de batch wanneer u de dingen langer gebruikt. Moest u de My Orange app al langer gebruiken verdiend u vanzelf deze app. Ook ik heb deze pas heel recent gehad. Gewoon gebruiken is de boodschap en uw badge krijgt u vanzelf.
@Cdt24801 dat van het gsm nummer hier in te geven ben ik ook benieuwd naar omdat ik mijne ook pas van de week heb ingegeven. Maar waarschijnlijk krijgen we die badge ook naar ff geduld te heben.
Same here 😁🙈
Tzelfde
Ik ben zelf ook wel benieuwd. Ik ben hier al langer actief, maar ik had dus mijn gsm nummer niet ingegeven. Gisteren gedaan om mijn Tribe account en mijn Orange klantenzone te linken.
Afwachten wanneer de Tribe badge in mijn klantenzone/app te voorschijn zal komen
@Cdt24801 schreef:Ik ben zelf ook wel benieuwd. Ik ben hier al langer actief, maar ik had dus mijn gsm nummer niet ingegeven. Gisteren gedaan om mijn Tribe account en mijn Orange klantenzone te linken.
Afwachten wanneer de Tribe badge in mijn klantenzone/app te voorschijn zal komen
Daarnet gezien dat ik intussen de Tribe badge in mijn lijstje heb staan. De link tussen Tribe en MyOrange is dus in orde, het heeft slechts vier dagen geduurd. Wat natuurlijk geen garantie geeft voor andere types en missies ...
Daar was ik ook naar op zoek. Bedankt voor de info. Beetje geduld hebben dus. 😁
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |