annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe sponsor badge krijgen

Topic gestart op: 03-03-23 18h04

Antwoorden: 3 antwoorden

Hj
Aspirant verkenner

Hoe sponsor badge krijgen

OPGELOST

Mijn kinderen kregen recent een orange abonnement. Ik betaal 🙂 Kan ik daarvoor de badge sponsor krijgen. Hoe doe ik dat?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Hj 

Ik heb wat opgezocht en dit is al een deel van het antwoord:

Om peter te worden van een vriend, volg de stappen hieronder:

  1. Sms SPONSOR naar 8790 (gratis) om jouw persoonlijke code te ontvangen.
  2. Deel de code met de persoon van wie je de peter wil worden.
  3. Je vriend moet intekenen op een mobiel product van Orange voor particulieren (Go-abonnement of herlaadkaart). Zodra dat is gebeurd, moet hij FRIEND en zijn code sturen → Bijvoorbeeld "FRIEND 969363766045".
  4. Jullie ontvangen allebei een bevestigings-sms en een sms met het nieuws dat je cadeau voor je klaarligt in My Orange.
Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoe het exact werkt weet ik ook niet, maar je hoeft er niet noodzakelijk de rekening voor te betalen. Ik lees in de voorwaarden dat het er eigenlijk om gaat om nieuwe klanten aan te brengen. Je bent dan zogezegd hun "peter". Uw "petekinderen" betalen dus zelf hun eigen abo, maar jij hebt hen aangebracht bij Orange.

Hoe je dat aantoont, dat weet ik dus ook niet. Ik heb er mij dan ook niet in verdiept.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Hj 

Ik heb wat opgezocht en dit is al een deel van het antwoord:

Om peter te worden van een vriend, volg de stappen hieronder:

  1. Sms SPONSOR naar 8790 (gratis) om jouw persoonlijke code te ontvangen.
  2. Deel de code met de persoon van wie je de peter wil worden.
  3. Je vriend moet intekenen op een mobiel product van Orange voor particulieren (Go-abonnement of herlaadkaart). Zodra dat is gebeurd, moet hij FRIEND en zijn code sturen → Bijvoorbeeld "FRIEND 969363766045".
  4. Jullie ontvangen allebei een bevestigings-sms en een sms met het nieuws dat je cadeau voor je klaarligt in My Orange.
Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Hj 

Ik heb de bovenstaande info hier gevonden. Klik op de link en ga eens zelf kijken. Er zijn op die pagina nog meer links met meer info.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen