annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe verdien ik badge Tribe?

Topic gestart op: 09-11-18 18h33

Antwoorden: 66 antwoorden

Timothyall
Gewaardeerd verkenner

Hoe verdien ik badge Tribe?

OPGELOST

Hoe verdien ik de Tribe badge in de Orange app? Is dit door hier gewoon actief te zijn of door een bepaald niveau te bereiken?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
KevinD
Orange-werknemer

Dag Nele,

 

je kan op de PC rechts bovenaan op jou geburikers icoontje klikken en vervolgens op mijn instellingen waarna je dan de mogelijkheid krijgt om je gsm nummer in te vullen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

66 ANTWOORDEN 66
Patricia123
Aspirant verkenner

Vraag ik me ook af... 

De opzet hiervan blijft wat onduidelijk voor mij... 🤔

patrick2
Wijze
Wijze

@Patricia123  wat is er precies niet duidelijk? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Annabroos0704  u geraakt hoger in rang door verschillende factoren. Het hangt af van hoeveel u post maar ook of u eventueel ideeen deelt op de tribe en antwoorden geeft op de vragen van de tribers. Daarnaast is het ook belangrijk dat u het netjes houd dus geen schreeuwen of uitroep tekens gaat gebruiken en dat men dus gewaardeerd gaat worden. Ook de oplossingen spelen een rol , geeft u 1 oplossing of geeft u elke keer de oplossing. Daarnaast zijn er de pluimen geeft u pluimen aan de tribers en krijgt u ook pluimen van de tribers . Zo zijn er dus verschillende factoren om hoger in rang of niveau te komen hier op de tribe. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Annabroos0704
Gewaardeerd verkenner

Ok, heel erg bedankt!

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Annabroos0704 

Eén detail is Patrick nog vergeten, namelijk hoe lang je al actief bent.

Het verhogen in rang is dus een combinatie van al de factoren die Patrick genoemd heeft, maar dus ook van hoe lang je al meedraait. Het fijne ervan weet niemand, enkel de beheerders van Orange die het uitgevonden hebben Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen