annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe verdien ik badge Tribe?

Topic gestart op: 09-11-18 18h33

Antwoorden: 66 antwoorden

Timothyall
Gewaardeerd verkenner

Hoe verdien ik badge Tribe?

OPGELOST

Hoe verdien ik de Tribe badge in de Orange app? Is dit door hier gewoon actief te zijn of door een bepaald niveau te bereiken?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
KevinD
Orange-werknemer

Dag Nele,

 

je kan op de PC rechts bovenaan op jou geburikers icoontje klikken en vervolgens op mijn instellingen waarna je dan de mogelijkheid krijgt om je gsm nummer in te vullen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

66 ANTWOORDEN 66
Annabroos0704
Gewaardeerd verkenner

 
patrick2
Wijze
Wijze

@sarahs op de tribe is het iets anders . U krijgt inderdaad per rang dat u hoger gaat een badge. Maar om meerdere badges te krijgen en hoger in rang te gaan kan u liken comments geven en pluimen geven. Op die manier geraakt u hoger in rang. Bij elke rang hoort natuurlijk een badge. Maar u krijgt u meer badges dan enkel die drie niveaus ook door pluimen te geven maar ook door antwoorden te geven en zo zijn er meerdere te verdienen. Ben een ervaren triber hier 🙂

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


sarahs
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Ah oké, dan had ik het iets anders begrepen. Bedankt voor de verduidelijking 🙂 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik zou hier voor de volledigheid nog willen aan toevoegen: vergeet niet om in uw profiel hier op tribe uw gsm nummer in te geven. Zoniet worden de app op uw gsm en uw tribe activiteit hier op het forum niet aan elkaar gelinkt.

Verwar echter niet de badges die je op de app kan verdienen met de badges die je hier op tribe kan verdienen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Shane
Gewaardeerd verkenner

Hoe lang ben je ongeveer bezig tot je sjamaan bent? 

Leden met de meeste pluimen