annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kleine enquête voor Orange Thank You: deel 2

Topic gestart op: 08-11-22 14h47

Antwoorden: 11 antwoorden

Manitou
Community Manager
Community Manager

Kleine enquête voor Orange Thank You: deel 2

 

Hallo iedereen!

Hier is het tweede deel van het Orange Thank You Co-creatie project 😊.

Deze keer willen we de mening horen van mensen die Orange Thank You nog nooit hebben gebruikt.

Allereerst raad ik je aan om naar deze link te gaan voor alle informatie over ons loyaliteitsprogramma te krijgen. Aarzel niet om alle verschillende onderdelen aan te klikken om het concept volledig te begrijpen.

Zodra je dat doet, zou het cool zijn om even de tijd te nemen om deze vragen te beantwoorden 😉:

  1. Wat was je eerste indruk van Orange Thank You?
  2. Wat zou je willen veranderen aan Orange Thank You? Wat kan er verbeterd worden?
  3. Wat zijn volgens jou, op basis van de informatie op onze website, de 4 manieren om een Orange Thank You te krijgen?

 

Hoewel ons loyaliteitsprogramma al door veel Orange-klanten wordt gebruikt, willen we nog meer klanten aanmoedigen om ervan te genieten. En dit dankzij jouw ervaring met Orange Thank You in het algemeen te verbeteren.

Alle ideeën zijn welkom!

Beschrijf hieronder zo gedetailleerd mogelijk jouw ideeën.

  1. Heb je nog andere specifieke ideeën om meer klanten gebruik te laten maken van Orange Thank You?
  2. Heb je ideeën over hoe we Orange Thank You-gebruikers meer tevreden kunnen worden over het loyaliteitsprogramma?

Bedankt voor je deelname!

Rizlaine

Manitou_0-1667915200065.jpeg

 

Labels (2)
11 ANTWOORDEN 11
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Manitou Tot nu toe heb ik de geschenken niet kunnen gebruiken omdat ik niet veel met deze geschenken kan doen .  Veel interessanter zou zijn dat je mag bv 

1.zoals je zegt een korting op je abonnement . 

2.punten sparen en dan iets kopen in de shop winkel van Orange .

3.ik vind het altijd een zeer leuk initiatief uiteraard om mee te doen aan verschillende wedstrijden maar er zijn er erg weinig 🤏 of een nadeel de schifting vraag niet slecht bedoel maar echt moeilijk 😉het is maar een detail hoor .

4.ik vind het duidelijk hoe je badges verdiend enz… maar soms is het een wie war dat reiners steeds de zelfde vragen 🧐 stellen . Misschien eens denken 🧐 een systeem om dat te veranderen . Ik weet dat is een hels karwei . 
5. Eventueel aan nieuwe klanten uitleggen wat ze allemaal kunnen in Tribe want in de winkel wisten ze niet veel erover meer reclame erover maken . Lokt nog meer klanten . Als ze geschenken kunnen krijgen .
Een klant tevreden  is altijd blij en dat ben ik ook . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
fregilcy
Veteraan verkenner

Hallo, dat zijn allemaal mooie dingen bioscoop tickets enz, hoeveel zouden er daar gebruik van maken, hoeveel mensen zijn er niet met beperkingen waar de merendeel van die dingen aan hun neus voorbij gaan. Een wedstrijd prachtig honderden antwoorden voor één prijs, want al heb je het juist hoeveel hebben er tegen deze tijd geantwoord is de schifting. enz. ik vraag me nog altijd af waarom het zo moeilijk is om gewoon iedereen die klant is via internet of mobiele telefoon , tv, enz geef gewoon punten of kortingen per zoveel op de factuur , waarmee de mensen die kunnen dan gebruiken voor de Orange shop of de mobiele shop Orange, voorbeeld. Dat maakt het voor mensen die het niet al te breed hebben een deur open om ook eens iets te kopen wat normaal te duur uitvalt. geschenken verjaardag enz; kunnen kiezen uit een uur mobiel bellen ziet er leuk uit maar ik heb nu al over iedere maand , mobiel internet idem, dat je het kunt doorgeven aan familie is al iets wat ik goed vind. Geschenk geven aan de warmste week en al die hmmmmm, als tu belieft wat na die reclame ophef.  Nu er zijn altijd goede ideeën zoals een boom planten voor de natuur, maar natuurpunt een zakje bloem zaadjes, ach jong die nemen dat als een lachertje ik heb al tweemaal geprobeerd nooit geen antwoord. maar als jij maar geeft;  daarom ben ik voorstander om de mensen te belonen met een punten systeem op hun factuur en als je voor een verjaardag iets speciaals wilt doen iets moois van Orange zelf . nu sorry als ik te negatief ben ik ben nog altijd heel tevreden klant hoor. vriendelijke groeten 

Daisydeloor
Gewaardeerd verkenner

1. Leuk dat er voor vaste klanten ook beloningen zijn. 

2. Na meerdere badges te ontvangen,blijft daarna de kans op andere badges klein omdat er meer tijd over heen gaat  dus mss nieuwe badges toevoegen die de mogelijkheid geven om weer sneller een cadeau te kunnen krijgen. Badges die voor de persoon zijn die de facturen betalen ook mogelijk maken voor de anderen.

3.prijsvragen, badges, verjaardag, eindejaar

Pletse
Gewaardeerde genezer

  1. Wat was je eerste indruk van Orange Thank You?
    Leuk initiatief, trouwe klanten die beloond worden.
  2. Wat zou je willen veranderen aan Orange Thank You? Wat kan er verbeterd worden?
    De cadeau's, zie antwoord deel 1
  3. Wat zijn volgens jou, op basis van de informatie op onze website, de 4 manieren om een Orange Thank You te krijgen?
    Volgens de website zijn de 4 manieren me niet echt duidelijk. Badges verzamelen en zo geschenken krijgen of voor speciale gelegenheden zoals verjaardagen/feestdagen.

 

  1. Heb je nog andere specifieke ideeën om meer klanten gebruik te laten maken van Orange Thank You? Een vermelding van het programma maken op de factuur, liefst op pagina 1 vermits mensen enkel deze bekijken 😆.
  2. Heb je ideeën over hoe we Orange Thank You-gebruikers meer tevreden kunnen worden over het loyaliteitsprogramma? Cadeau's aanpassen? Copy/past van antwoord uit deel 1:
    Misschien opteren voor cadeaubonnen van grote webshops zoals Bol.com of Zalando?
    Een korting op je eigen Orange factuur onder de naam "Loyaliteitskorting"?
    Terug Kinépolistickets beschikbaar maken? Desnoods een korting ipv 2de ticket op dinsdag.
Leden met de meeste pluimen