Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-11-22 17h57
Antwoorden: 38 antwoorden
Hello 🙂
Manitou heeft met de geesten overlegd en we hebben besloten om een Orange Thank You Co-creatie programma in het leven te roepen.
Het doel is dat iedereen zijn zegje over ons loyaliteitsprogramma kan doen.
Ik zal verschillende posten voorstellen, het enige dat je hoeft te doen is commentaar geven en jouw ideeën met ons delen.
We rekenen op je! Jouw mening is belangrijk!
Hier is een korte reeks vragen; het kost je maar een paar minuten . Kan je onder deze post met dezelfde structuurbeantwoorden? Bedankt 🙂
Bedankt voor je deelname! We kunnen niet wachten om je antwoorden te lezen.
Rizlaine
Ik gebruik de Orange app soms wel leuke verassingen te verkrijgen
Heej!
Hierbij mijn feedback:
1) Ja, ik maak er gebruik van.
2) Ik vind het fijne geschenken! Ik heb er al een aantal nieuwe organisaties/bedrijven door leren kennen.
3) Snoepjes, zeep, kortingscode van Reebok, foto's,..
4) Badges verzamelen, verschillende jaren klant zijn, een Orange-familie oprichten, etc?
5) Zoals ik hierboven al vermeld heb, leer je nieuwe organisaties/bedrijven kennen. Het is bovendien fijn dat er ook aan ons als klant gedacht wordt. Het is dus een win-win situatie.
6) Het werkt uitdagend en motiverend.
7) Momenteel geen verdere suggesties.
Groeten,
Karen
Hallo,
Bedankt voor je feedback Karen. Ik werk zelf mee aan het Orange Thank You programma. Fijn om te lezen dat je zo actief bent in ons programma.
Bedankt voor de support! We gaan ons best doen om je nog meer te laten genieten van de cadeautjes.
Mvg,
Ivo
1) ja ik gebruik het vaak vooral om mijn badges te zien en orange thank you
2) ik vind dit echt top!
3) mijn mooiste cadeaus waren een theeset met verschillende thee smaken en audioboeken
4) als het jouw verjaardag is, via badges, met eindejaar en als er een actie is denk ik?
5) ik vind het fijn dat je als klant niet vergeten wordt met af en toe iets leuks, dit maakt het persoonlijker dan gewoon een klantnr.
6) Ik vind het leuk dat je missies kunt doen en dat er meer is bij orange dan alleen telefoon. Je kunt verschillende pakketten samenstellen.
7) geen idee voor mij is het goed als ik naar de klantenservice bel dan was ik geholpen door een hele vriendelijke meneer dus top
Hallo Patrick,
Bedankt voor je antwoorden. Graag had ik nog wat verder willen ingaan op bepaalde zaken die je aankaart:
-Toen je problemen had met een levering van een gekozen geschenk, heb je dan contact opgenomen met ons om na te gaan wat er gaande was? Indien ja: hoe is dit contact verlopen?
-Je voorstel tot verbetering is zeker een interessant voorstel. Kan je een concreet voorbeeld geven hoe je dit in praktijk zou zien? Hoe zou je dit zelf bijvoorbeeld ingevuld willen zien? Wat denk je over de frequentie: moeten we vaker of minder vaak iets aanbieden? Indien minder frequent, wat zijn dan je verwachtingen ten op zichte van het cadeau dat geschonken wordt?
Ik ben benieuwd naar je antwoorden 😉
Bedankt en nog een fijne dag verder.