- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Na 20 jaar klant te zijn bij jullie. Had ik toch een geschenk verwacht.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Mensen, dit hoeft toch allemaal niet zo "agressief" geformuleerd te worden.
Simpelweg uitklaren dat Tribe een forum is voor klanten en door klanten, dat wij zo goed mogelijk iedereen voorthelpen door uitwisseling van kennis en ervaring, en dat het daar stopt.
Een situatie verduidelijken hoeft geen verwijtende ondertoon te hebben, net zoals een vraag ook geen verwijt mag zijn.
Aan u zou ik willen meegeven: je kan die vraag gerust eens stellen via messenger aan Orange. Dat je u afvraagt of 20 jaar goede klant zijn geen (kleine) attentie waard is. Op een beleefde vraag zul je een beleefd antwoord krijgen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Vriendelijkheid is ook iets wat zeldzaam is lijkt me.
Groeten,
bigM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik denk net hetzelfde 😁
Mvg sdc
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
🙄
Groeten,
bigMODDER
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Mensen, dit hoeft toch allemaal niet zo "agressief" geformuleerd te worden.
Simpelweg uitklaren dat Tribe een forum is voor klanten en door klanten, dat wij zo goed mogelijk iedereen voorthelpen door uitwisseling van kennis en ervaring, en dat het daar stopt.
Een situatie verduidelijken hoeft geen verwijtende ondertoon te hebben, net zoals een vraag ook geen verwijt mag zijn.
Aan u zou ik willen meegeven: je kan die vraag gerust eens stellen via messenger aan Orange. Dat je u afvraagt of 20 jaar goede klant zijn geen (kleine) attentie waard is. Op een beleefde vraag zul je een beleefd antwoord krijgen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dit is een antwoord die ik op wachte.
Bedankt om me correct te begrijpen. 😊
