annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe OTY ( Orange Thank You ) badge Family / Detox badge / Orange club badge

Topic gestart op: 12-10-20 13h05

Antwoorden: 33 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Nieuwe OTY ( Orange Thank You ) badge Family / Detox badge / Orange club badge

Zoals ik al eerder heb aangegeven in een ander topic zijn er dus nieuwe badges beschikbaar. Laten we wel duidelijk wezen dat het dus om de OTY ( Orange Thank You ) badges gaat , met dank aan @Cdt24801  voor deze verduidelijking. 

De Orange Family badge. Als je gaat kijken in de My Orange app en je gaat naar Orange Thank You en je scrolt naar beneden zal je zien staan Orange familie. Daar ga je dan zien welke nummers , beter gezegd familie , er aan jou factuur gekoppeld zijn. Als je drukt op meer info zal je de nummers zien. Druk daar op Familie beheren en je gaat tal van voordelen tegenkomen. 1 van deze voordelen is dat je geschenken kan delen ... ja je leest het goed geschenken delen. Dat wil dus zeggen dat je je gratis data die je krijgt van Orange als cadeau nu ook kan geven aan een familielid die deel uitmaakt van de 'Family'. Nummers van familieleden die niet mee op de factuur staan maar wel beschikken over een (residentieel) Orange abonnement of herlaadkaart kunnen worden toegevoegd met een paar stappen via SMS. De beschrijving hoe dat precies moet kan je hier vinden. 

Daarbij komt nog dat als je gaat kijken bij exclusieve voordelen dat er een paar nieuwe exclusieve deals bij staan. Deze exclusieve deals zie je dus enkel wanneer iemand de family badge heeft en dus ook meerdere nummers heeft op dat account / de hoofdgebruiker. Dit is ook geldig als jezelf twee nummers hebt op 1 en dezelfde factuur. Dus er wordt geen onderscheid gemaakt of het een nummer is van een familielid of van jezelf bijvoorbeeld je werk en privé nummer.

De Orange Detox badge die je krijgt is enkel als je je gsm heel de dag niet gebruikt. Moest je dat gedaan hebben kan je DETOX sturen als sms naar het gratis nummer 8790 om deze badge te krijgen.

De Orange club badge kan je krijgen door naar een vragenlijst te gaan. Dus ga in de My Orange app naar de Orange club badge en druk daarop. Je zal informatie zien met daarin een link verwerkt. Als je de link opent kom je uit op een vragen lijst , een algemene vragen lijst. Bedoeling is deze vragen te beantwoorden je gsm nummer op het einde in te vullen en je hebt gedaan. Daarna zou je de badge moeten krijgen.

 

Kleine opmerking over het krijgen en ontvangen van de badges:

de badges zullen niet direct toegewezen worden. Er gaat namelijk een tijd overheen om die badges te krijgen. Dus niet direct beginnen sturen van ik heb dit net gedaan en gezien en heb de badge niet. Dat is dus normaal omdat er de benodigde tijd over heen gaat. Die gene die meerder nummers heeft op zijn factuur heeft de Orange Family badge wel gekregen , deze is per 10/10/2020 toegekend.

Lees ook zeker even alle informatie door bij Orange Family want je kan daar iets meer mee doen :

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/familie-voordelen

Er zijn dus nog andere badges nieuwe te krijgen maar ik heb enkel deze even uitgelicht ter verduidelijking. De rest kan je altijd eens nazien in de andere topic die ik heb gemaakt :

https://community.orange.be/t5/Orange-Thank-You/Nieuwe-badges-beschikbaar/m-p/79878#M2073

 

 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (3)
33 ANTWOORDEN 33
patrick2
Wijze
Wijze

@Jorinde  

Geen sorry voor de vele vragen daar zijn we en de Tribe voor om deze vragen te beantwoorden zodat je ook echt een oplossing hebt of dat je het begrijpt 🙂 

Je kan eens nazien via de klantenzone op wie dat de facturen staan. Je dient hiervoor dus een profiel aan te maken met het hoofdnummer en dus vermoedelijk is dat van je man. 

Moest je de facturen willen overnemen dan dient er een overname formulier ingevuld te worden want je kan niet zomaar eventjes de facturen en de naam wijzigen. Je kan dat doen door middel van een overname document :

https://www.orange.be/nl/form/je-abonnement-overdragen

Daarin dien je alle gegevens correct in te vullen en dan zal Orange de rest in orde brengen eens je het verstuurd hebt. Daarna zal je een verwittiging krijgen dat de dienst op jou naam staan. 

Als je moeder geen smartphone heeft dan is ze niet heel veel met de te verkrijgen data. Misschien dat haar oude 'normale toestel' wel op internet kan maar in de praktijk is dat niks waard. Je kan wel ten aller tijde de cadeau gekregen data aan je man geven en als je man ook data cadeau krijgt kan hij het ook weer aan jou geven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Silkyway
Gewaardeerd verkenner

Hey @patrick2 ,

De link voor de Orange Club lijkt niet te werken?

https://orange.socratos.net/direct/panl/panelwebsite/banner

Ook geeft de app zelf geen link:

received_239617520845110.jpeg

 Alvast bedankt, Silke

patrick2
Wijze
Wijze

@Silkyway  de Orange club is uitgeschakeld. Heb dit vernomen van Totem hier omdat de club vol is. Heb er zelf al een antwoord op gegeven dat ik het er niet mee eens ben dus er gaat bekeken worden of het terug open gezet kan worden. Zeg het er even bij voor ik straks tien topics zie het kan niet en hoort niet en dergelijke. Dus heb ze ervan op de hoogte gebracht dat ik het er dus niet mee eens ben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


KenVer
Gewaardeerd verkenner

Bij mij werkt de link op de Orange Club website ook niet.

Jihane20
Ervaren verkenner

Hier hetzelfde probleem en opnieuw instellen van de app zorgt ook niet voor een verandering. Mijn man krijgt hetzelfde te zien. Denk dat het een fout is van orange.. 

Leden met de meeste pluimen