annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe badges : Goede betaler !

Topic gestart op: 08-03-21 15h30

Antwoorden: 39 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Nieuwe badges : Goede betaler !

Ugh allemaal!

De Orange Thank You-stam heeft 3 nieuwe badges geactiveerd. Je kan deze verkrijgen in je klantenzone of in je My Orange-app.

Je kan dus de "Goede betaler" -badges ontvangen als je voldoet aan de voorwaarden die op de OTY pagina worden vermeld.

Neem gerust een kijkje op Orange Thank You voor meer informatie hierover.

Totem_0-1615213752034.png

Moge de geest van de stam je vergezellen,

Totem

Labels (1)
39 ANTWOORDEN 39
au3ken
Ervaren verkenner

Moesten ze dit al in rekening brengen vanaf de dag dat je klant bent zat ik al bijna aan mijn 10 jaar 🙂

Zal nog een paar jaar moeten verder sparen 🙂

 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2 @Totem @Cdt24801

Dit zijn mijn badges die ik nu heb :

Tribe Scout

Tribe Verkenner

Tribe Genezer

My Orange

Domiciliëring

Digital Detox

Data Fan 100GB

Data Lover 500GB

Data Addict 1TB

Cotton

 

ps: Ik ben zeer tevreden van mijn Go Unlimited Special Edition !

Helaas zal ik die van het buitenland ( Globetrotter ) nooit hebben want ik ga nooit naar het buitenland 😞 wel jammer want wou deze badges wel graag ook , ( het zou de Orange thank you missie compleet maken )

 

Groeten,

bigM

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous De laatste 4 heb ik nog niet . Ga ook niet naar het buitenland zeker niet dit jaar . Mij niet gezien en is al heel lang geleden .vind ook jammer . Dat ik nog voor sommige heel lang moet wachten 😞

fijne groetjes tinneke2 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Een kleine tip: als je eens een toerke maakt rond BE, dus FR, NL, LX en DE, dan moet je niet ver maar die badge heb je dan toch al. Kort over de grens of soms zelfs maar in de buurt van, net ver genoeg om in roaming te gaan is voldoende 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen