annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe badges beschikbaar

Topic gestart op: 11-10-20 18h36

Antwoorden: 12 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Nieuwe badges beschikbaar

Aan iedereen die het misschien nog niet gemerkt heeft ..... er zijn nieuwe badges te verdienen. 

* De detox badge - gebruik je toestel heel de dag niet leg die aan de kant of zet die geheel uit. Als je dat gedaan hebt kan je eens sms sturen met DETOX naar 8790 en krijg je de nieuwe badge.

* Orange club - klik op die badge en je zal door gelinkt worden naar een site waar je dan de badge kan verdienen.

* Green phone

* digital reload master

* digital reload starter 

* digital reload champion

* digital reload expert

* Family

Dit zijn de nieuw bijgekomen badges. Bekijk zeker de My Orange app. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (3)
12 ANTWOORDEN 12
Boheme8400
Aspirant verkenner

Nieuw hier op de tribe. Al enkele jaren Orange klant. Vraag me af hoe de orange phone wordt geactiveerd. Heb namelijk al 2 jaarlijks mijn toestel vervangen, telkens bij orange en bij wissel van tariefplan. Merci alvast

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Boheme8400 

Het antwoord op uw vraag kun je hier op Tribe zeker vinden. Met de zoek functie zou je er al geraakt zijn.

Om het u makkelijk te maken: de badge Orange Phone kan je enkel en alleen verdienen door bij Orange (in een shop of online) een foon van het merk Orange aan te schaffen. Een foon van een ander merk komt dus niet in aanmerking, ook al is het toestel in een Orange shop gekocht.

Momenteel is er slechts één zo een toestel te koop: de Orange Hapi2. Helaas is dat geen smartphone maar een gewone klassieke gsm; kan ook niet anders voor een prijs van € 19,95

Screenshot_2020-10-12 Smartphones en gsm's Orange België.png

Hoe wordt dat geactiveerd? Je moet dat toestel effectief gebruiken met een Orange sim en dan via messenger of twitter Orange verwittigen dat je een Orange foon hebt, die ook echt gebruikt en bijgevolg de Orange Phone badge claimt. Stuur liefst ineens een scan of foto van de aankoopfactuur mee, die vragen ze toch achteraf.

In theorie kan Orange zien welke foon je gebruikt, maar dat loopt tegenwoordig niet meer zo goed. In de tijd van mijn Koala abo stond merk en type van mijn foon automatisch vermeld in mijn klantenzone. Sedert ik overgestapt ben naar GO Plus is dat niet meer het geval.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Boheme8400
Aspirant verkenner

Ik hou het bij mijn Samsung. Bedankt voor de reactie 😉

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Boheme8400 

Da's graag gedaan, daarvoor zijn we hier hé 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


CB124
Aspirant verkenner

Yes!! 

Mijn badge van de Orange club heb ik net gedaan!!

Bedankt @patrick2!! 

De reload badges zal ik niet kunnen doen aangezien ik een abonnement heb, toch? 

  • Op naar het nog meer behalen van badges!! 

Grtjes Céline. 

 

 

Leden met de meeste pluimen