Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-12-24 15h07
Antwoorden: 1 antwoord
Hallo, op 14 november heb ik via Orange Thank You gekozen voor het geschenk 'Ontdek Brussels Distillery'. Nu, bijna een maand later, heb ik nog steeds niets ontvangen. Is dit normaal? Zijn er anderen die dit ook ervaren?
Alvast bedankt
geen ervaring mee, maar zou eens contact opnemen met Orange hierover.
ik vond dit terug op de website:
Bij speciale gelegenheden leggen we je graag in de watten. Je verjaardag als klant bij Orange, de dag van de klant, de eindejaarsfeesten, ...
Verzamel Badges van Orange Thank You en wij verwennen je met een geschenk bij 3 verzamelde Badges.
Wij hebben heel wat exclusieve voordelen voor je klaarstaan: gratis filmtickets, kortingen op concerten, uitstapjes, wedstrijden, ... Hoe langer je ons vertrouwen schenkt, hoe groter ons geschenk voor jou.
Heb je een melding ontvangen, maar zie je geen geschenk in je Klantenzone of My Orange-app? Als je meerdere abonnementen hebt, wacht er misschien wel een geschenk voor je op een ander nummer. Je kan in de Klantenzone eenvoudig tussen je verschillende abonnementen overschakelen via het veld ‘Kies je nummer’ in de tab ‘Overzicht’. Als je een herlaadkaart én een abonnement hebt, dan moet je voor beiden een aparte Klantenzone aanmaken. Indien je nog steeds geen geschenk ziet, bel dan naar 5000 (gratis nummer met je gsm).
https://www.orange.be/nl/hulp/orange-thank-you/hoe-kan-ik-mijn-geschenk-ontvangst-nemen