annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Thank You - Welkom cadeau 2GB Gratis bij Arend niet relevant?

Topic gestart op: 10-12-18 10h44

Antwoorden: 11 antwoorden

kristoffeldd
Aspirant verkenner

Orange Thank You - Welkom cadeau 2GB Gratis bij Arend niet relevant?

OPGELOST

Besten,

Als nieuwe Arend klant krijg ik via Orange Thank You een welkomcadeau aangeboden. Ik vind het wel raar dat er als optie 2GB Gratis tussen staat, terwijl mijn arend al onbeperkt mobiele data heeft. Kan ik deze 2GB dan gebruiken op het tweede SIM kaartje (Surf Extra Card) of op een ander abonnement dat onder mijnzelfde facturatie valt (ik heb ook nog een Oragne Dolfijn Zen abonnement. Het wre leuk dat ik die 2GB daarop zou kunnen overdragen. Ik zie anders niet de relevantie van het aanbieden van 2GB als cadeau.

Labels (2)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@kristoffeldd het is inderdaad een beetje een raar cadeau om bij een Arend te krijgen omdat deze zoals u aangeeft onbeperkte data bevat. U kan deze data wel gebruiken voor uw surfkaart extra deze zit gekoppeld aan uw arend abonnement. U ziet ook dat als u dat gaat gebruiken het van de eerste 2GB gratis afgaan. Om het over te zetten naar een ander nummer zal vrees ik niet gaan best anders eens de klantendienst bellen of hier een mogelijkheid voor is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Jerre
Gewaardeerde genezer

@kristoffeldd  met die extra 2GB heb je 22GB aan volledige snelheid, daarna is het maar 512 Kbps.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
Jerre
Gewaardeerde genezer

@kristoffeldd  met die extra 2GB heb je 22GB aan volledige snelheid, daarna is het maar 512 Kbps.

maxdemeulenaere
Gewaardeerd verkenner

heb dit getest, als je over je 20 GB zit en nadien je cadeau aanvaard, blijf je surven aan lage snelheden.

Jerre
Gewaardeerde genezer

Hallo @maxdemeulenaere

Ik heb dit niet getest als de 20GB al op was, maar als je de cadeau op voorhand activeert gaat eerst die 2GB aan volledige snelheid op.

@Totem  een cadeau aan lage snelheid bij Arend dat heeft toch niet veel zin.

 

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo @maxdemeulenaere

Ik heb dit niet getest als de 20GB al op was, maar als je de cadeau op voorhand activeert gaat eerst die 2GB aan volledige snelheid op.

@Totem  een cadeau aan lage snelheid bij Arend dat heeft toch niet veel zin.

Ugh @Jerre, @kristoffeldd,

 

Normaliter is je Orange Thank You-geschenk van 2GB niet beperkt tot 512 kbps. De Orange-stamleden zijn reeds op de hoogte van deze 'bug' . En er wordt ook naar een oplossing gezocht. 

 

Bedankt voor jullie bizonbegrip!

 

Laat het pluimen regenen

Totems Saluut

Leden met de meeste pluimen