annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Thank You cadeaus

Topic gestart op: 17-11-20 00h03

Antwoorden: 2 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Orange Thank You cadeaus

Op regelmatige basis wordt er hier op de Tribe een topic gemaakt dat men niet tevreden is met het verkregen cadeau van Orange Thank You. De ene heeft niks aan de koeken en de andere heeft niks aan een magazine. En op die manier zijn er nog die niet tevreden zijn van hun cadeau. 

In de klantenzone heb ik gezien kan je de Orange Thank You cadeaus personaliseren. Op die manier kan je aangeven waar je interesses liggen en die opties kan je aanvinken. Let wel op want die keus is wel beperkt in een aantal categorien dus je kan geen tal van opties aanvinken. 

Misschien kan dit jullie helpen voor de selectie van de cadeaus die je krijgt bij Orange en dat de meeste dan ook iets ontvangen wat naar hun smaak is. Hier onder zie je in de stappen waar je heen moet gaan.

 ga naar je klantenzone en log daar in

* druk op je profiel in de klantenzone 

patrick2_0-1605566513946.png

* iets naar beneden staat meer details en daar druk je op

patrick2_2-1605566824710.png

 

* scrol naar beneden tot je het volgende ziet staan

patrick2_4-1605567629860.png

Hier vink je jou persoonlijke interesses aan en scrol je omlaag en druk je op wijziging opslaan.

patrick2_3-1605567168365.png

Hoop dat het voor iedereen zo een beetje duidelijk is en dat je dan ook een beetje een cadeau op maat kan krijgen of ontvangen van Orange.

Persoonlijk weet ik niet of het ook voor alles telt kwa cadeaus die je kan kiezen maar het is toch al iets dat je je profiel kan personaliseren. Houd mij er dan ook niet verantwoordelijk voor moest je toch een cadeau krijgen wat je eigenlijk niet wil hebben. Kan jullie enkel op weg helpen om het hiermee te proberen. 

Voor diegene die geen profiel hebben in de klantenzone kunnen er natuurlijk altijd eentje aanmaken.

In de My Orange app kan je deze wijziging niet doen of deze opties niet aanvinken dat heb ik al getest. Het is dus echt via de klantenzone via de website. 

 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (3)
2 ANTWOORDEN 2
Sajke
Aspirant verkenner

Vroeger kreeg ik hele mooie geschenken om uit te kiezen en dat is wel hard achteruit gegaan. Spijtig genoeg 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  dat heb ik al heel lang aangepast.

Merci.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen