annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange thank you herlaadkaart

Topic gestart op: 08-05-20 20h55

Antwoorden: 12 antwoorden

StefanMsk
Ervaren verkenner

Orange thank you herlaadkaart

OPGELOST

Hey Tribe. Ik heb voor m’n oma een paar maanden geleden een Orange herlaadkaart gehaald. Ze gebruikt haar gsm enkel in noodgevallen dus deze zal 1-2x per jaar MAX herladen worden.

Mijn vraag is: aangezien deze kaart nauwelijks herladen zal worden, zal ze toch nog steeds de thank you voordelen opsparen zoals de filmtickets? 
Ik zag nergens voorwaarden staan bij Orange thank you dus stel ik de vraag hier even 😁

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste @StefanMsk , @Cdt24801 

Normaal hebben Orange Thank You voordelen niets te maken met verbruik maar met de periode dat iemand klant is. 

Mocht je deze voordelen niet krijgen kan je gerust eens bellen naar de klantendienst. Dit is niet iets wat we in shops kunnen toevoegen. 

Je kan mij alles vragen. Ik kan echter niet overal op antwoorden 😉

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
StefanMsk
Ervaren verkenner

tnx voor de verduidelijking @TomB . Ik wacht nog even af totdat de eerste 3maanden om zijn en bekijk het even 😁.

@Cdt24801 : jij hebt dus nog een deel filmtickets tegoed! Je mag me altijd eentje toesturen haha..

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@StefanMsk  schreef:

tnx voor de verduidelijking @TomB . Ik wacht nog even af totdat de eerste 3maanden om zijn en bekijk het even 😁.

@Cdt24801 : jij hebt dus nog een deel filmtickets tegoed! Je mag me altijd eentje toesturen haha..

 


Mmmm .. Tom heeft niet expliciet gezegd dat herlaadkaarten ook filmtickets krijgen ... Enkel dat de activiteit niet belangrijk is, enkel de tijdsduur.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


StefanMsk
Ervaren verkenner

Dit kan ik je wel bevestigen dat ook herlaadkaarten filmtickets krijgen via Orange Thank you. Zelf gebruik ik ook een herlaadkaart en na mijn eerste 3 maanden (met iedere maand een herlaadbeurt) kreeg ik mooi één ticket gratis bij aankoop van een andere.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@StefanMsk 

Awel dan heb ik er al veel laten liggen ... 😋

Niet dat ik er veel aan mis, want ik heb die van mijn abo ook nog nooit gebruikt ... 🙄

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
StefanMsk
Ervaren verkenner

Ideaal voor na deze coronacrisis eens te gaan dus! En aangezien er geen regels zijn mag je ze ook aan de kinderen of vrienden geven 😋

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen