annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange thank you

Topic gestart op: 04-12-23 13h58

Antwoorden: 5 antwoorden

Anbries
Aspirant verkenner

Orange thank you

Vandaag kerstcadeau kunnen kiezen met orange. Kies je voor een pakketje van deauty ter waarde van 20€. Wanneer je het accepteert en naar de site gaat is het al niet meer beschikbaar. Mail naar Deauty gestuurd en zij laten weten om een ander kado te kiezen maar dat lukt niet meer omdat je al iets geaccepteerd hebt. Kan toch wel echt niet dat je op dezelfde dag als je mail ontvangt al kado niet meer voorradig is. Ook van Orange toch ook wel spijtig dat ze niet eerst zorgen dat je werkelijk kado hebt vooraleer je niets anders meer kan kiezen. Loyaliteit belonen is toch wel niet op deze manier. Graag oplossing!!!

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Frauke83
Veteraan verkenner

Echt niet leuk om dit te lezen! Hopelijk komt er nog een oplossing uit de bus. 

Lijkt me toch wel een dubieus bedrijf 🤔

0 pluimen
Annabelle
Rekruut scout

Ik heb exact hetzelfde voor. Zelfde antwoord van Orange. Vandaag terug gegaan naar de website en blijkbaar zijn ze nu definitief gesloten.

Ik vind dat Orange hier wel degelijk zijn verantwoordelijkheid mag opnemen. Zij zijn degene die een cadeautje aanbieden dat ze niet hebben. Het minste dat ze kunnen doen is de optie geven om een ander cadeau te selecteren.

Ik heb de screenshot doorgestuurd dat Deauty definitief gesloten is. Voorlopig geen antwoord. 

0 pluimen
Annabelle
Rekruut scout

Opnieuw hetzelfde antwoord van Orange: neem contact met het bedrijf. Welk bedrijf? Deauty is definitief gesloten. 

Orange: neem je verantwoordelijkheid aub. Als je een cadeau aanbiedt dat je niet hebt, kan je best wel de getroffen klanten een compensatie bieden. Je gaat me niet vertellen dat er geen optie is om je klanten iets anders aan te bieden. Bv. De 5 gb extra surfvolume die ook als optie aangeboden werd, gewoon zo toekennen.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Anbries een goedenavond,

niet fijn dit te lezen!

Neem contact op met de verkoper van dat product.

Orange kan hier niet worden voor antwoordelijk gesteld worden.

Succes.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen