Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-01-20 21h33
Antwoorden: 7 antwoorden
Ik ben nu meer dan 11 maand klant . Ik heb een orange phone gekocht plus koala erbij en heb mijn gsm direct betaald maar 100 euro korting gekregen . Maar ik krij mij orange bage niet voor orange phone . Dit is spijtig want niet iedereen betaald 680 euro meteen . Ik hoop dat een medewerker dit kan rechtzetten . Want ik heb er recht op . Ik heb er voor gebeld . Steeds ja het komt in orde . 3 maand nog niets . Maar de rekening die is wel in orde langs mijn Kant. Hebben meerdere mensen dit voor .
heb je al eens de Orange app al gedownload op je gsm? te vinden in Google store.
Bel nog eens naar de 5000 en leg het nog eens uit. Ik weet het, het is weer hetzelfde liedje, maar houdt desnoods al de gegevens klaar, leg je siyuatie uit en vraag of ze bij de klantendienst, een mailtje kunnen sturen naar jou. Dat is toch een kleine moeite...
Dat kan ik is proberen mirgen . Bedankt 😀
Je hebt deze vraag reeds gesteld in deze thread.
Los van het feit dat je daar reeds uitvoerig antwoord van mij gehad hebt, noemt men zulke handeling "dubbelposten", en dat is not done op een deftig forum.
Ik voel mij nu een beetje een mes in de rug gestoken. Hebben mijn antwoorden u niet bevallen? Je mag dat gerust zeggen in een antwoord, dat kan allemaal. Dat kan uitgepraat worden, we zijn allemaal volwassen mensen. Maar gewoon een nieuwe thread starten om krak hetzelfde nog eens rond te vragen ... Dat is not done.