annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Platinum-klant

Topic gestart op: 06-11-20 10h54

Antwoorden: 9 antwoorden

Lienebol
Gewaardeerd verkenner

Platinum-klant

Hallo allemaal

Deze topic start ik gewoon puur uit nieuwsgierigheid. 🙂 
Zelf ben ik momenteel al 17 jaar en 3 maanden klant van Orange. 
Ik ben nog geen enkele keer overgestapt naar een andere provider. Dat zegt al genoeg denk ik zo. 🙂 

Ik las in een andere topic dat je dan een 'Diamond' klant bent, nochtans krijg ik de melding van Platinum. Wekelijks een gratis filmticket en een jaarlijks restopass zijn inderdaad de cadeautjes die hierbij horen. 

Nu ben ik de wereld van de 'badges' aan het ontdekken. 

Zijn er nog meer Platinum klanten hier aanwezig? 🙂

Labels (3)
9 ANTWOORDEN 9
YorbenH
Ervaren verkenner

Beste @Lienebol 

Mijn mama is Platinum klant (van '99 al), ikzelf ben klant vanaf mijn eerste gsm en ondertussen Diamond klant en mijn papa is ook Diamond klant. We zijn al jaren tevreden van Orange (Mobistar), we hebben dan ook een voordelig tarief. Bij de introductie van de dierenabonnementen hebben we een dolfijn 15 abonnement aan voordelig tarief gesloten en wijken niet af van verbruik of abonnement dus goeie zet.

Groeten 

Yorben

0 pluimen
Luvlektrik
Ervaren verkenner

@Lienebol Hey! Ik ben nog een half jaartje verwijdert van Ruby. 😄 Ik heb nog vele jaren te gaan, maar als Orange prijs-kwaliteit zo blijft dan blijf ik een trouwe klant.

Josette
Wijze
Wijze

@Lienebol  awel dikke proficiat.

Wist niet eens dat Orange zolang bestond. 😦

Platinum klant van mij voor jou ......

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette 

Een beetje geschiedenis:

  • In 1996 werd Mobistar in België actief als tweede operator naast Proximus
  • In 1998 kwam Orange erbij, maar dat was niet het huidige Orange. Dat was het huidige Base.
  • In 2002 werd het toenmalige Orange herdoopt in Base.
  • In 2016 neemt Mobistar de naam van moederbedrijf Orange over.

Zo, nu ben je weer helemaal mee. De oudste Orange klanten (in B uiteraard) zijn dus 24 jaar klant.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen