Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-11-18 17h43
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb sinds verleden week vrijdag als geschenk via Orange thank you een digitaal abonnement voor 2 maanden van Knack gekozen maar kan er nu al niet meer van genieten sinds de update van deze app. met nieuw inlogsysteem ? Zou moeten betalen om te mogen lezen en heb er nog niet van kunnen genieten is ook niet echt reclame zo.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Movieman dat probleem ligt dus bij de app zelf en dus bij de firma die de Knack app uitbrengt. Daar loopt toch dan ergens niet correct bij die update van hun daar waar Orange niks aan kan doen. Maar dit kan dan wel een rook seintje zijn naar iedereen dat ze misschien dit geschenk niet eer hoeven te geven aangezien dingen niet correct verlopen na een update. Kan natuurlijk nog zijn dat er dingen aangepast dienen te worden zodat ook de proef abonnementen terug worden herkend.
@Movieman dat probleem ligt dus bij de app zelf en dus bij de firma die de Knack app uitbrengt. Daar loopt toch dan ergens niet correct bij die update van hun daar waar Orange niks aan kan doen. Maar dit kan dan wel een rook seintje zijn naar iedereen dat ze misschien dit geschenk niet eer hoeven te geven aangezien dingen niet correct verlopen na een update. Kan natuurlijk nog zijn dat er dingen aangepast dienen te worden zodat ook de proef abonnementen terug worden herkend.
Uiteraard treft Orange hier geen schuld maar is wel teleurstellend dat Knack met de update geen rekening heeft gehouden ivm de digitale proefabonnementen van 2 maand in het kader van Orange thank you. Ondertussen heb ik de app. van Knack al terug afgehaald, ik zal het maar bij knäckebröd houden bij het ontbijt 😉.