annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Thank you niet ingeschreven

Topic gestart op: 23-04-23 11h50

Antwoorden: 4 antwoorden

Nathaliew
Gewaardeerd verkenner

Thank you niet ingeschreven

Wij zijn nieuwe klant. Eerst stond er dat we nog geen badges hadden wat logisch is maar nu staat er in mijn app dat ik niet ingeschreven ben voor Thank you. Nog iemand dit al gehad? Hoe zet ik dit recht? Mvg

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Helen1
Ervaren genezer

@Nathaliew 

Is het nu in orde gekomen?

Hopelijk van wel? Anders neem stuur een bericht @Totem en hij kan je hiermee verder helpen. Hij heeft mij met nog zaken geholpen.

Veel succes en plezier hier in de tribe!

0 pluimen
Frauke83
Veteraan verkenner

Heeft bij mij ook even geduurd

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

Ik ben al bijna 5 jaar klant en ben nu pas bij tribe. Was er niet van op de hoogte.

Welkom in ieder geval!

 

PhotoRoom-20230423_152509.png

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Zou een paar dagen geduld oefenen als nieuwe klant, @Nathaliew 

Om je te registeren moet je ook twee dagen wachten Schrijf je in voor de Klantenzone | Orange België

 

Leden met de meeste pluimen