Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-04-23 11h50
Antwoorden: 4 antwoorden
Wij zijn nieuwe klant. Eerst stond er dat we nog geen badges hadden wat logisch is maar nu staat er in mijn app dat ik niet ingeschreven ben voor Thank you. Nog iemand dit al gehad? Hoe zet ik dit recht? Mvg
Is het nu in orde gekomen?
Hopelijk van wel? Anders neem stuur een bericht @Totem en hij kan je hiermee verder helpen. Hij heeft mij met nog zaken geholpen.
Veel succes en plezier hier in de tribe!
Heeft bij mij ook even geduurd
Ik ben al bijna 5 jaar klant en ben nu pas bij tribe. Was er niet van op de hoogte.
Welkom in ieder geval!
Zou een paar dagen geduld oefenen als nieuwe klant, @Nathaliew
Om je te registeren moet je ook twee dagen wachten Schrijf je in voor de Klantenzone | Orange België