Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-08-20 22h42
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoe kan je de vooruitgang van je badges zien? Bv.: hoeveel GB heb ik al verbruikt in het totaal om data lover 500gb te behalen ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De enige plaats waar je dat kan zien is op uw factuur of gedeeltelijk in de app. De maandelijkse gegevens zal je wel zelf moeten optellen.
Een andere manier is er niet. Je bent niet de eerste die dat vraagt.
@Fonskes123 als je je voortgang van enkel de badges wil zien is het in de My Orange app. Onder orange thank you staan je totaal verdiende badges als je dat bedoeld. Wat @Cdt24801 zegt als je je GB wil weten om die badge te halen zal je alles op moeten tellen.
@Fonskes123 als je je voortgang van enkel de badges wil zien is het in de My Orange app. Onder orange thank you staan je totaal verdiende badges als je dat bedoeld. Wat @Cdt24801 zegt als je je GB wil weten om die badge te halen zal je alles op moeten tellen.
De enige plaats waar je dat kan zien is op uw factuur of gedeeltelijk in de app. De maandelijkse gegevens zal je wel zelf moeten optellen.
Een andere manier is er niet. Je bent niet de eerste die dat vraagt.
Misschien een domme opmerking, maar sinds welke datum dien je te rekenen? Ben al 12 jaar klant en de laatste jaren heb ik een, laat ons zeggen, hoog dataverbruik. Nochtans heb ik de 500gb badge nog niet gehaald. Mijn verbruik ligt maandelijks hoger dan 25gb, dus na een 2-tal jaar zou ik deze toch al moeten gehaald hebben.
bedankt!
De teller begint te lopen vanaf 7 nov 2028, @Bytebier
kun je zien hier https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/jouw-missies