annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vooruitgang bades

Topic gestart op: 16-08-20 22h42

Antwoorden: 6 antwoorden

Fonskes123
Aspirant verkenner

Vooruitgang bades

OPGELOST

Hoe kan je de vooruitgang van je badges zien? Bv.: hoeveel GB heb ik al verbruikt in het totaal om data lover 500gb te behalen ? 

Labels (4)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Fonskes123 

De enige plaats waar je dat kan zien is op uw factuur of gedeeltelijk in de app. De maandelijkse gegevens zal je wel zelf moeten optellen.

Een andere manier is er niet. Je bent niet de eerste die dat vraagt.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Fonskes123  als je je voortgang van enkel de badges wil zien is het in de My Orange app. Onder orange thank you staan je totaal verdiende badges als je dat bedoeld. Wat @Cdt24801  zegt als je je GB wil weten om die badge te halen zal je alles op moeten tellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Fonskes123  als je je voortgang van enkel de badges wil zien is het in de My Orange app. Onder orange thank you staan je totaal verdiende badges als je dat bedoeld. Wat @Cdt24801  zegt als je je GB wil weten om die badge te halen zal je alles op moeten tellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Fonskes123 

De enige plaats waar je dat kan zien is op uw factuur of gedeeltelijk in de app. De maandelijkse gegevens zal je wel zelf moeten optellen.

Een andere manier is er niet. Je bent niet de eerste die dat vraagt.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bytebier
Aspirant verkenner

Misschien een domme opmerking, maar sinds welke datum dien je te rekenen? Ben al 12 jaar klant en de laatste jaren heb ik een, laat ons zeggen, hoog dataverbruik. Nochtans heb ik de 500gb badge nog niet gehaald. Mijn verbruik ligt maandelijks hoger dan 25gb, dus na een 2-tal jaar zou ik deze toch al moeten gehaald hebben.

bedankt!

Gregory
Wijze
Wijze

De teller begint te lopen vanaf 7 nov 2028, @Bytebier 

kun je zien hier https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/jouw-missies

Leden met de meeste pluimen