Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-02-18 19h50
Antwoorden: 15 antwoorden
Het is zeker niet zo dat vroeger alles beter was, maar als ik zou kunnen kiezen tussen het huidige Orange Thank You en het vroegere getrouwheidsprogramma Top Stars van Mobistar, zou ik echt geen 2 keer moeten nadenken!
Ik heb ook vroeger nog kunnen genieten van het Top Star programma, en daar heb ik toch enkele mooie dingen mee aangeschaft. Het laatste was een GSM die ik aan de oudste dochter kado heb gedaan. Ik kreeg echt wel voldoende punten bijeen, maar was dan ook Mobi* klant van het eerste uur. (een tiental jaar geleden, of nog langer zelfs, stond er ineens een bezorger aan de deur (of moest ik het gaan afhalen in het center, weet het niet meer juist) met een fles champagne van Mobi* als bedankje voor het reeds vele jaren trouwe klant zijn ....
Inderdaad veel beter dan het huidige Thank You waar ge weinig mee zijt .... of het moest juist uitkomen dat ge net iets nodig hebt wat ge juist verdiend hebt. Kan natuurlijk ook gebeuren.
Ik herrinner mij ook nog zoiets als die topstars...
Orange thank you is niet zo slecht maar vooral héél beperkt.
Het zou handig zijn mochten ze de filmtickets wat flexibeler maken naargelang de Badge.
Te hoger je badgestatus (gold of diamond) zou je het filmticket moeten kunnen gebruiken naar wens ipv enkel op dinsdag.
De restopass lijkt me handig... als je in een grootstad woont... ook weer niet zoooo handig!
Misschien kunnen ze een samenwerking lanceren met Pluskaart?
ik sluit me er bij aan
vorige spaarprogramma was interessanter.
(zal ook voor firma kostelijker geweest zijn neem ik aan...)
Ook al jarenlang nooit iets gekregen
Ook al jarenlang nooit iets gekregen
Ugh @Jinyen,
Dat is inderdaad heel raar ! Ben je ingeschreven aan Orange Thank You ?
Anders, neem zeker contact op met de webcare stamleden zodat ze dit voor jou nakijken 🙂
Totem's groetjes !
Totem