annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie mist ook het Top Star programma van vroeger?

Topic gestart op: 21-02-18 19h50

Antwoorden: 15 antwoorden

Stregalina
Aspirant verkenner

Wie mist ook het Top Star programma van vroeger?

Het is zeker niet zo dat vroeger alles beter was, maar als ik zou kunnen kiezen tussen het huidige Orange Thank You en het vroegere getrouwheidsprogramma Top Stars van Mobistar, zou ik echt geen 2 keer moeten nadenken! 

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb ook vroeger nog kunnen genieten van het Top Star programma, en daar heb ik toch enkele mooie dingen mee aangeschaft. Het laatste was een GSM die ik aan de oudste dochter kado heb gedaan. Ik kreeg echt wel voldoende punten bijeen, maar was dan ook Mobi* klant van het eerste uur. (een tiental jaar geleden, of nog langer zelfs, stond er ineens een bezorger aan de deur (of moest ik het gaan afhalen in het center, weet het niet meer juist) met een fles champagne van Mobi* als bedankje voor het reeds vele jaren trouwe klant zijn ....

Inderdaad veel beter dan het huidige Thank You waar ge weinig mee zijt .... of het moest juist uitkomen dat ge net iets nodig hebt wat ge juist verdiend hebt. Kan natuurlijk ook gebeuren.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Stevenl
Aspirant scout

Ik herrinner mij ook nog zoiets als die topstars...

Orange thank you is niet zo slecht maar vooral héél beperkt.

Het zou handig zijn mochten ze de filmtickets wat flexibeler maken naargelang de Badge.

Te hoger je badgestatus (gold of diamond) zou je het filmticket moeten kunnen gebruiken naar wens ipv enkel op dinsdag.

De restopass lijkt me handig... als je in een grootstad woont... ook weer niet zoooo handig!
Misschien kunnen ze een samenwerking lanceren met Pluskaart?

yvodulaing2
Aspirant verkenner

ik sluit me er bij aan

vorige spaarprogramma was interessanter.

(zal ook voor firma kostelijker geweest zijn neem ik aan...)

Jinyen
Gewaardeerd verkenner

Ook al jarenlang nooit iets gekregen

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ook al jarenlang nooit iets gekregen

Ugh @Jinyen,

Dat is inderdaad heel raar ! Ben je ingeschreven aan Orange Thank You ?

Anders, neem zeker contact op met de webcare stamleden zodat ze dit voor jou nakijken 🙂

Totem's groetjes !

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen