annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

orange kado

Topic gestart op: 01-11-19 12h05

Antwoorden: 2 antwoorden

miad
Aspirant verkenner

orange kado

Hallo, ik bestel zojuist 2 tickets voor Walibi 1+1 gratis. Met de Orange code. Maar ik ontvang geen bevestigingsmail. De betaalsite vermelde 2 x betaling niet in orde. Maar ik kijk op mijn bankapp en zie dat het bedrag 2 x geblokkeerd staat. Graag hulp. Dank u Mia.

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
NelsonM
Orange-werknemer

Hallo, ik bestel zojuist 2 tickets voor Walibi 1+1 gratis. Met de Orange code. Maar ik ontvang geen bevestigingsmail. De betaalsite vermelde 2 x betaling niet in orde. Maar ik kijk op mijn bankapp en zie dat het bedrag 2 x geblokkeerd staat. Graag hulp. Dank u Mia.

Hallo @miad,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@miad  Wat bedoeld met 2 keer de betaling geblokkeerd ? Is de betaling dan niet door gegaan ? Als dat het probleem is , dus geen betaling gedaan , geen bevestigingsmail gehad zou ik eventueel eens wachten tot morgen. Moest er dan niks veranderd zijn het beste eens met Orange zelf contact opnemen. Nummer 5000 kan u proberen maar geef ik weinig hoop in , het beste rechtstreeks met FB bericht sturen of twitter. Daar gaan ze u sneller begrijpen als ook de situatie bekijken. De codes die u krijgt en of gebruikt staan in samenwerking met Orange en Walibi. Op deze manier kunnen de gevalideerd worden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen