annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

5 GHz en 2 GHz configuration mismatch

Topic gestart op: 01-12-24 17h00

Antwoorden: 2 antwoorden

Marc-D
Gewaardeerd verkenner

5 GHz en 2 GHz configuration mismatch

OPGELOST

Goedemiddag,

Sinds vrijdag heb is het Wifi Comfort Pack en dus de booster geïnstalleerd. Wifiverbinding in huis is nu veel beter, maar inSSIDer geeft nu steeds de melding "5GHz config mismatch. Access points are not all configured with the same HT capabilities" en voor de 2GHz hetzelfde.

Is dit een progleem dat moet opgelost worden of kan ik dit gewoon negeren?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @Marc-D ,

Ik heb zelf eens het programma geïnstalleerd (want kende het niet) en de test gedaan thuis. Ik zit nog met een ouder meshsysteem van Orange en heb een gelijkaardige melding. Echter werkt de wifi zeer goed zoals bij jou.

Dus, zolang alles goed werkt zou ik mij er niet teveel zorgen in maken zoals @Gregory reeds zei.
Ik vermoed zelfs dat je het niet zou kunnen oplossen wegens het ontbreken van (geavanceerde)  instelmogelijkheden van de mesh toestellen. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @Marc-D ,

Ik heb zelf eens het programma geïnstalleerd (want kende het niet) en de test gedaan thuis. Ik zit nog met een ouder meshsysteem van Orange en heb een gelijkaardige melding. Echter werkt de wifi zeer goed zoals bij jou.

Dus, zolang alles goed werkt zou ik mij er niet teveel zorgen in maken zoals @Gregory reeds zei.
Ik vermoed zelfs dat je het niet zou kunnen oplossen wegens het ontbreken van (geavanceerde)  instelmogelijkheden van de mesh toestellen. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Je kunt de access points even resetten en terug koppelen met de Orange modem

Als het niet verandert zou ik me er niet te veel van aantrekken wireless - 802.11 HT Capabilities IE vs. HT Information IE - Network Engineering Stack Exchange

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen