Apprenti pisteur
•
5 messages
Aansluiting met promotie
Als je een aansluiting aanvraagt met een promotie dan betaal je de 1ste 2 maanden de volle pot (in 1x) en daarna kan je pas genieten van je promotie. Na 7x bellen zijn wij dit pas te weten gekomen.

Gregory
Super User
•
7.7K messages
Dat wist ik niet @EmilyS
Houd er rekening mee dat de eerste factuur altijd hoger is aangezien je al betaalt voor de volgende periode Ik begrijp mijn factuur niet | Orange België
Voor de rest - zolang je de promotie krijgt, al is het met wat vertraging - komt het wel in orde. Zou dat in de gaten houden
0
0
EmilyS
Apprenti pisteur
•
5 messages
Ja dat hebben we ook gemerkt. De factuur van de 1ste 2 maanden krijg je op 1 factuur en dan de prijs zonder kortingen. Dus vanaf maand 3 krijg je dan de juiste factuur voor 1 maand met korting.
We hadden ons hier niet aan verwacht dus was een een serieus bedrag ineens
8
0
Trickie
Pisteur vétéran
•
65 messages
@EmilyS Dat is raar. Ik heb ook een aansluiting met promotie (-50% op internet gedurende 3 maanden). Mijn eerste factuur was ook de volle pot. Ik heb toen gebeld (1X), ze hebben het nagekeken en de fout onmiddellijk toegegeven. Diezelfde dag heb ik een creditnota van 18€ ontvangen.
De maand erna hebben ze weliswaar weer een verkeerde factuur gestuurd, maar ditmaal in mijn voordeel. Blijkbaar hadden ze de korting van de volgende 2 maanden er nu ook al vanaf getrokken. Ik ga rustig wachten tot de 3 maanden voorbij zijn en dan alles eens goed nakijken en bellen indien nodig.
4
0