Profiel van orangeade

Pisteur confirmé

 • 

8 Berichten

Activatie simkaart lukt niet

Ik heb 2 weken geleden online een Love pack aangevraagd (Mobiel + Internet) en heb toen 23/01 als installatiedatum gekozen. Ik heb toen ook gevraagd of ik kon wachten met het activeren van de simkaart tot de installatiedatum, dat was geen probleem.

Echter wou ik gisteren de simkaart activeren (voor de installatie, deze was in de namiddag) maar krijg ik hierbij telkens de foutmelding "Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken?". 

Daarna heb ik contact opgenomen met de klantendienst waar ze mij wisten te vertellen dat ik te lang zou hebben gewacht met het activeren van de simkaart en dat ik best langs de shop zou gaan, die zouden mij wel kunnen verder helpen.

Zo doende ben ik naar een shop gegaan maar daar konden ze op het eerste zicht ook weinig doen. De verkoper heeft dan ook met de klantendienst contact gehad waar ze ineens zeiden dat ik mijn simkaart pas zou kunnen activeren na de installatie. 

In de late namiddag zijn ze dan het internet komen installeren, dat was op 15 minuten klaar (kudos). Sindsdien probeer ik mijn simkaart te activeren maar krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding. 

Ik switch van Telenet en zie daar in mijn profiel wel dat het nummer zal worden overgedragen naar een andere provider maar van Orange heb ik sinds de installatie nog geen bevestiging gehad van de switch. 

Iemand met dezelfde ervaringen? En weet hoe dit opgelost kan worden?

Ik ga deze voormiddag contact proberen opnemen met de klantendienst en anders zal ik weer eens naar d shop moeten rijden in de hoop dat ze mij daar beter kunnen assisteren. 

Geen reacties!
Loading...