Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-11-18 21h19
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Mijn zoon wil overschakelen van de smiley'kes naar Orange. Maart hij en zijn vriendin kijken immens veel Netflix. Is er een abonnement waarbij zij maandelijks geen downloadlimiet hebben. Beiden hebben reeds mobiel Orange abo.
Welke optie is er voor heb het best en goedkoopst?
Alvast bedankt voor jullie inzicht.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@HVK2610 het beste gaat zijn de arend voor 40 euro per maand. 20 GB vrij aan volle snelheid daarna ook nog te gebruiken maar tegen.verlaagde snelheid. Dit ook met love combineren want er is bij het vaste internet tot 750 GB per maand. Heb het zelf ook met heel veel Netflix gebruik en ben er nog niet boven geweest.
Bedankt!@HVK2610 schreef:
@HVK2610 schreef:Mijn zoon wil overschakelen van de smiley'kes naar Orange. Maart hij en zijn vriendin kijken immens veel Netflix. Is er een abonnement waarbij zij maandelijks geen downloadlimiet hebben. Beiden hebben reeds mobiel Orange abo.
Mijn zoon wil overschakelen van de smiley'kes naar Orange. Maart hij en zijn vriendin kijken immens veel Netflix. Is er een abonnement waarbij zij maandelijks geen downloadlimiet hebben. Beiden hebben reeds mobiel Orange abo.
@HVK2610 het beste gaat zijn de arend voor 40 euro per maand. 20 GB vrij aan volle snelheid daarna ook nog te gebruiken maar tegen.verlaagde snelheid. Dit ook met love combineren want er is bij het vaste internet tot 750 GB per maand. Heb het zelf ook met heel veel Netflix gebruik en ben er nog niet boven geweest.