annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen dubbele data meer

Topic gestart op: 26-09-20 13h00

Antwoorden: 14 antwoorden

stefke1974
Veteraan verkenner

Geen dubbele data meer

OPGELOST

Sinds vorige week hebben we onze tarieven in ons trio pakket aangepast.

 

we kwamen van een koala abbo van 4gb met dubbele data 8gb.

maar die 8gb was net te weinig. Dus dachten we, we gaan ons abbo aanpassen dusdanig dat we 16gb zouden hebben.

 

wat blijkt nu, die nieuwe abbo van orange zoals go plus, etc... hebben geen dubbele data meer.

 

nu zitten wij vast met go plus waar we niets mee zijn.

 

erger nog, orange heeft dit abbo aangsmeert toen we info vroegen.

blijkbaar was die persoon van orange zelf niet op de hoogte!

 

niet alleen zeggen ze nu van naar een intense te gaan, maar dit kost dan 1€ meer dan de koala vroeger, maar verliezen ook de orange cloud, en iCoyote.!

 

2 de toestel zit reeds aan 8gb en moeten nu extra data pakket nemen voor dat nummer!

 

vind dit echt niet netjes na al jaren trio klant te zijn.!

om nog ni te spreken over fijt dat laatse weken orange netwerk (internet) ook meerdere keren uit lag, en tv niet wou opnemen...

 

ik overweeg dan ook naar concurentie te gaan.

 

vind erg dat orange ons zelfs niet terug op vorige kwala kan zetten of een ander oud pakket. Die waren veel beter dan de huidige.

 

boeit mij het 4€ minder te betalen. Data kost 5 of 10€ extra! 

Dan bel je met klantendienst, sorry, u moet wachten tot volgende maand. Wat zever is dit nu weer, vroeger pasten ze dit onmiddellijk aan.

zeker omdat het orange zelf is die ons dit heeft aangesmeert.

 

jammer

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Surfer
Ervaren genezer

@Cdt24801 Het lijkt wel of je nu aanvallend wil reageren; alsof je je gelijk wil halen.

En niet iedereen is op de hoogte dat er bepaalde dingen veranderen van de dierenabo naar de Go abo. Ik wist dat zelf ook niet.

Maar beste mensen, Men heeft hier niet alleen mensen met een only Orange abo, maar ook mensen met een Orange en een Telenet abonnement. En misschien zelf met een Proximus of Base abo.

@stefke1974 Heel veel plezier bij Telenet...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
patrick2
Wijze
Wijze

@stefke1974  het is jammer te lezen dat je niet tevreden bent over het nieuwe tarief plan. Ook het feit dat je niet goed geinformeert bent hier over want over is het duidelijk aangegeven dat er veel dingen aangepast werden. 

Dat je geen dubbele data meer hebt en geen Cloud opslag als de Coyote in de nieuwe tarief plannen was nochtans duidelijk gecommuniceerd via de verschillende kanalen : Tribe , website en de shop. Daarom heeft Orange ook nu in de Go plus 8 GB data gedaan en 15 GB data in de Go intense. 

Dat je geen duidelijke info hebt gekregen van de medewerker is raar want iedereen is daarvan op de hoogte op het moment dat de nieuwe tarief plannen werden gelanceerd. Ik wijk daar dan ook niet verder over uit want ik was er niet bij in het gesprek. 

Je kan inderdaad voor € 1 meer naar een Go intense gaan maar dat is iets wat je duidelijk niet wil en terug gaan naar de oude tarief plannen gaat ook niet meer. Voor de klanten die nog wel de oude tarief plannen hebben zal uiteindelijk ook de Cloud opslag als de de Coyote verdwijnen dat is ook al duidelijk aangegeven enkel de vraag is wanneer precies. 

 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze


@stefke1974  schreef:

bedankt voor je antwoord @patrick2 

 

Maar hebben beslist naar Telenet te gaan, en is intussen aangevraagd.

daar hebben we nu de Yugo, 30 GB per maand voor de 2 nummers, alsook speedboost van 300 naar 900 GB internet met unlimited streamen etc...

dit voor 100 euro de maand. alles in.

vind jammer dat Orange zijn (huidige) klanten niet meer in de de watten wil leggen. tijd terug deden ze dit wel.

 

Maar toch bedankt.


@stefke1974 

Zie dat je vanaf januari een 16.87 EUR meer zult betalen/maand - kun je de boost dan misschien schrappen - 300 Mbps is heel redelijk

Zie ook dat de TV zenders wel heel beperkt zijn met de yugo

En dat allemaal om 2 EUR per maand meer te betalen voor Go Intense

Good luck

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@stefke1974 

Succes bij de andere provider!!! Je gaat veel meer betalen, maar dat is uw keuze. 100€ per maand is veel te veel voor wat je daar krijgt. 

0 pluimen
stefke1974
Veteraan verkenner

ik betaalde nu ook reeds meer dan 100 euro hoor bij orange. ( 2 telefoons)

 

plus, ik heb 3x zo snel internet nu.

je krijgt meer hoor, alsook gratis Streamz abbo erbij.

dit terwijl orange minder geeft dan ervoor.

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen