annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen dubbele data meer

Topic gestart op: 26-09-20 13h00

Antwoorden: 14 antwoorden

stefke1974
Veteraan verkenner

Geen dubbele data meer

OPGELOST

Sinds vorige week hebben we onze tarieven in ons trio pakket aangepast.

 

we kwamen van een koala abbo van 4gb met dubbele data 8gb.

maar die 8gb was net te weinig. Dus dachten we, we gaan ons abbo aanpassen dusdanig dat we 16gb zouden hebben.

 

wat blijkt nu, die nieuwe abbo van orange zoals go plus, etc... hebben geen dubbele data meer.

 

nu zitten wij vast met go plus waar we niets mee zijn.

 

erger nog, orange heeft dit abbo aangsmeert toen we info vroegen.

blijkbaar was die persoon van orange zelf niet op de hoogte!

 

niet alleen zeggen ze nu van naar een intense te gaan, maar dit kost dan 1€ meer dan de koala vroeger, maar verliezen ook de orange cloud, en iCoyote.!

 

2 de toestel zit reeds aan 8gb en moeten nu extra data pakket nemen voor dat nummer!

 

vind dit echt niet netjes na al jaren trio klant te zijn.!

om nog ni te spreken over fijt dat laatse weken orange netwerk (internet) ook meerdere keren uit lag, en tv niet wou opnemen...

 

ik overweeg dan ook naar concurentie te gaan.

 

vind erg dat orange ons zelfs niet terug op vorige kwala kan zetten of een ander oud pakket. Die waren veel beter dan de huidige.

 

boeit mij het 4€ minder te betalen. Data kost 5 of 10€ extra! 

Dan bel je met klantendienst, sorry, u moet wachten tot volgende maand. Wat zever is dit nu weer, vroeger pasten ze dit onmiddellijk aan.

zeker omdat het orange zelf is die ons dit heeft aangesmeert.

 

jammer

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Surfer
Ervaren genezer

@Cdt24801 Het lijkt wel of je nu aanvallend wil reageren; alsof je je gelijk wil halen.

En niet iedereen is op de hoogte dat er bepaalde dingen veranderen van de dierenabo naar de Go abo. Ik wist dat zelf ook niet.

Maar beste mensen, Men heeft hier niet alleen mensen met een only Orange abo, maar ook mensen met een Orange en een Telenet abonnement. En misschien zelf met een Proximus of Base abo.

@stefke1974 Heel veel plezier bij Telenet...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
Anonymous
Niet van toepassing

Geef mij dan maar de kruimels die altijd werken @Surfer ... heb geen zin in dure boterhammen. Bij mij is Orange trouwens niet uitgevallen. 

0 pluimen
stefke1974
Veteraan verkenner

euh orange zit op telenet netwerk .

 

maar het was weer eens den DNS server van orange.

 

je krijgt wel berichten dat er een storing is, maar wel 5 uur later.

 

compensatie voor die 5 uur dat je geen internet hebt, terwijl je thuis werkt door covid... niet netjes van orange. sorry

 

was jaren trouwe klant, maar ze gaan laatste maanden serieus de mist in.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Aan allen,

Om even in te pikken op één van de feiten uit het begin van dit relaas:

  1. Iedereen weet intussen dat de GO abonnementen geen Orange Cloud en geen Coyote meer hebben.
  2. De meesten weten dat diegenen die bij hun dierenabonnementen gebleven zijn vroeg of laat toch ook hun Orange Cloud en Coyote zullen zien verdwijnen.
  3. Voor zij die het nog niet wisten: de tijd van afscheid nemen is aangebroken: Orange Cloud en Coyote stoppen ermee, ook voor de dierenabonnementen.
  4. Er is dus geen enkele reden meer om niet over te stappen naar een GO abo waar je enkele andere features in de plaats krijgt, zoals bvb second call en prof voicemail
Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@stefke1974 

Iedereen is natuurlijk vrij om te doen wat hij wil, maar als je alles uit uw verhaal eens netjes op een rijtje zet uit uw verhaal, dan zie ik toch geen reden om zo boos te zijn:

  • Je had Koala met dubbele data, zijnde 8 GB, inclusief Orange Cloud en Coyote.
  • Bij een overgang naar een GO abo zou je Orange Cloud en Coyote verliezen. Dat is sedert kort geen argument meer want ze verdwijnen nu ook uit Koala.
  • Overgaan naar GO Plus kost je geen cent meer. Uw dubbele data van Koala zijn weg, maar GO Plus heeft sowieso ook reeds 8 GB. Status Quo dus.
  • Voor een opleg van welgeteld €1 per maand ga je over naar GO Intense waardoor je onbeperkt (nuja) data hebt. Als je struikelt over één Euro per maand ....
  • En het klopt dat je slechts éénmaal per maand van abo kan veranderen, dat is dus geen slechte wil van de klantendienst. Je zou dus éénmalig, tot op het einde van de huidige periode (want je zou geen volle maand moeten wachten, uw huidige periode blijft behouden), nog even moeten volhouden met tweemaal 8 GB.

Maar goed, je beslist zelf over hetgeen je doet, we zijn tenminste daarin nog vrij.

Ik wens u veel tevredenheid met uw nieuwe paketten bij Telenet. En dat is gemeend hoor, dit  is, voor alle duidelijkheid,  zeker niet sarcastisch bedoeld. 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
stefke1974
Veteraan verkenner

Ben niet boos hoor. Maar bedoeling was meer mobiele data te hebben. En ze hebben toen niet gezegd dat het 8gb was en ook bleef. Wij gingen er van uit dat het dan 16 werd.

 

nou ik verlies er wel op want ik gebruik iCoyote dagelijks. Een jaar abbo van icoyote is ook 50€...

nu moet ik die apart nemen.

nu uitzeindelijk win ik wel bij telenet want betaalde bij orange zelfde. Ook 100€. 2 gsm met zelfde abbo. Internet boost (die nu ook 5€ duurder is geworden 15€)...

internet ga nu 3x zo snel gaan. Wat ook een plus is want die boost kost daar ook 15€.

Met nog andere extra diensten. Maar toekomst zal uitwijzen of het juiste keuze is of niet

 

Leden met de meeste pluimen