Pisteur vétéran
•
36 messages
Geen dubbele data meer
Sinds vorige week hebben we onze tarieven in ons trio pakket aangepast.
we kwamen van een koala abbo van 4gb met dubbele data 8gb.
maar die 8gb was net te weinig. Dus dachten we, we gaan ons abbo aanpassen dusdanig dat we 16gb zouden hebben.
wat blijkt nu, die nieuwe abbo van orange zoals go plus, etc... hebben geen dubbele data meer.
nu zitten wij vast met go plus waar we niets mee zijn.
erger nog, orange heeft dit abbo aangsmeert toen we info vroegen.
blijkbaar was die persoon van orange zelf niet op de hoogte!
niet alleen zeggen ze nu van naar een intense te gaan, maar dit kost dan 1€ meer dan de koala vroeger, maar verliezen ook de orange cloud, en iCoyote.!
2 de toestel zit reeds aan 8gb en moeten nu extra data pakket nemen voor dat nummer!
vind dit echt niet netjes na al jaren trio klant te zijn.!
om nog ni te spreken over fijt dat laatse weken orange netwerk (internet) ook meerdere keren uit lag, en tv niet wou opnemen...
ik overweeg dan ook naar concurentie te gaan.
vind erg dat orange ons zelfs niet terug op vorige kwala kan zetten of een ander oud pakket. Die waren veel beter dan de huidige.
boeit mij het 4€ minder te betalen. Data kost 5 of 10€ extra!
Dan bel je met klantendienst, sorry, u moet wachten tot volgende maand. Wat zever is dit nu weer, vroeger pasten ze dit onmiddellijk aan.
zeker omdat het orange zelf is die ons dit heeft aangesmeert.
jammer

patrick2
Super User
•
11.1K messages
@stefke1974 het is jammer te lezen dat je niet tevreden bent over het nieuwe tarief plan. Ook het feit dat je niet goed geinformeert bent hier over want over is het duidelijk aangegeven dat er veel dingen aangepast werden.
Dat je geen dubbele data meer hebt en geen Cloud opslag als de Coyote in de nieuwe tarief plannen was nochtans duidelijk gecommuniceerd via de verschillende kanalen : Tribe , website en de shop. Daarom heeft Orange ook nu in de Go plus 8 GB data gedaan en 15 GB data in de Go intense.
Dat je geen duidelijke info hebt gekregen van de medewerker is raar want iedereen is daarvan op de hoogte op het moment dat de nieuwe tarief plannen werden gelanceerd. Ik wijk daar dan ook niet verder over uit want ik was er niet bij in het gesprek.
Je kan inderdaad voor € 1 meer naar een Go intense gaan maar dat is iets wat je duidelijk niet wil en terug gaan naar de oude tarief plannen gaat ook niet meer. Voor de klanten die nog wel de oude tarief plannen hebben zal uiteindelijk ook de Cloud opslag als de de Coyote verdwijnen dat is ook al duidelijk aangegeven enkel de vraag is wanneer precies.
0
0