annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Google Nest HUB bij Love-pack

Topic gestart op: 28-10-19 17h03

Antwoorden: 18 antwoorden

Candy
Aspirant verkenner

Google Nest HUB bij Love-pack

Hallo,

Als ik op de website van Orange kijk, staat er dat je een Google Nest Hub kan kopen voor €49 euro. Dit kan bij een abonnement (vanaf Koala) OF bij een Love-pack. Bij het Love-pack staat er echter niet vermeld welk abonnement je moet hebben er staat enkel vanaf €69 per maand

Wij zijn reeds LoveTrio klant (en betalen meer dan €69 per maand). Kunnen wij ook de Google Nest Hub aan de prijs van €49 krijgen? Als je deze reclame bekijkt, zou je toch denken van wel?

ReclameOrange.jpg

Labels (1)
18 ANTWOORDEN 18
patrick2
Wijze
Wijze

@Alper9000  dat is graag gedaan. Daar zijn we voor he elkaar te helpen 🙂

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Is dat zo? Ik ben overgestapt naar Orange omdat ik op de website de optie had om "Ja" te klikken bij zowel de optie Google Nest Hub als de optie Google Nest Mini (zie afbeelding) en nu de overschakeling voltooid is zegt de klantendienst mij resoluut dat dit NIET mogelijk is en er de keuze dient gemaakt te worden tussen of de Hub of de Mini (zware teleurstelling!)

De website geeft echter wél de mogelijkheid aan om beide opties te selecteren:

orangeloveduo.jpg

Ugh @JB,

Het is inderdaad raar dat je bestelling niet volledig kon afgerond worden.

Ik geef het door aan de website-geesten.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@JB 

Als dit zo is dan moeten ze dat ook nakomen. Stap eens een shop binnen en wrijf dat screenshot onder hun neus.

Wat ze adverteren moeten ze ook waarmaken, zoniet klacht wegens bedrieglijke reclame.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

Blijkbaar is er veel mis reclame over deze actie. In een vorige post is ook te lezen dat er een misleidende reclame is over deze actie. Beste zou ik eens contact opnemen met het nummer wat er onder staat. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen