Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-12-19 12h10
Antwoorden: 12 antwoorden
Gisterenmorgen bel ik de klantendienst ivm de promotie van de Google Nest Mini. Ik krijg eerst te horen dat dat geen probleem is maar na een tijdje blijkt dat ik er geen recht op heb omdat ik ‘maar’ een Dolfijn heb. Een geste blijkt niet mogelijk. Voor alle duidelijkheid: ik heb een Love met een dubbele Dolfijn (ook voor mijn partner).
Gisterennamiddag krijg ik eerst een e-mail over diezelfde promotie. Een kwartier later volgt een e-mail over de – alweer waardeloze – Orange Thank You-cadeaus. En nog een uur later een e-mail over ‘dit is jouw verhaal van het afgelopen jaar’ met in het onderwerp ‘Al 22 jaar klant’, wat overigens klopt.
Een beetje veel sarcasme, vind ik. Misschien toch maar uitkijken naar een andere provider.
@cdr het is wel zo dat de Google nest mini in combinatie met een Koala abonnement wordt gedaan dus daar onder niet. Zou ook niet eerlijk zijn tegen over andere klanten dit wel in eens te doen als die al eentje hebben besteld. Het is ook niet omdat u al 22 jaar klant bent dat ze u ineens in de kou laten staan maar het is nu eenmaal de voorwaarden die ze stellen.
Het is wel Orange die nog altijd iets doet voor zijn klanten en of het nu een gepaste promotie is of niet en wel of geen gepast cadeau het kan nooit voor iedereen de perfecte match zijn. Het gras is ook echt niet groener bij een andere provider. Ik betaal maandelijks veel geld bij Telenet voor internet en tv en vaste lijn en een gsm abonnement maar ik krijg daar niks. Ik zelf en mijn partner hebben dan ook nog eens een gsm abonnement lopen bij Orange en daar krijg ik wel iets . En dan moet ik er nog niet eens een totaal pakket hebben om iets te krijgen en niet de hoofdprijs betalen.
@patrick2 hoeveel misverstanden zijn hieromtrent al niet geweest is het dan niet beter om gewoon te promoten enkel verkrijgbaar met Koala of hoger en dan niets meer in de promo te vermelden van Love want juist dit zorgt voor de verwarring. Draai of keer het gaat hem enkel of u al dan niet een Koala of hoger abonnement hebt of neemt met je smartphone.
daar heb je een punt @Movieman om dus de promo meer in de kijker te zetten met Koala. Laat de gehel Love er uit of promoot het met Koala en zet er bij dat koala ook in combinatie met Love mogelijk is en dat men dan ook recht heeft op deze promo. Maar ja het is het zoveelste misverstand omtrent deze promo.
Zijn klanten met een 'lager' abonnement dan minderwaardig? Doe een actie voor al je klanten of doe er geen!