Profil de Annelies0

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Google mini

Beste

Er is momenteel een aanbieding waarbij je een Google mini kan kopen voor 9 euro. Ik heb al 2 keer de mini willen aanvragen maar er komt een boodschap op dat ik de mini al heb aangevraagd. Toch heb ik er nog geen bericht van gehad of heb ik er nog geen ontvangen. 

Wat kan ik nu doen? 

Super User

• 

7.2K  messages

@Annelies0 

Best even de klantendienst raadplegen of eens langsgaan in een Telenet Centre. Wij kunnen daar hier helaas niets aan doen, wij zijn zelf ook allemaal gewone klanten en kunnen niet iemands dossier raadplegen.

Super User

• 

8.1K  messages

Annelies,

ik heb de mijne rechtstreeks in de Orange winkel gaan halen.

Wordt gekoppeld aan je telefoon.

Succes.

Super User

• 

11.1K  messages

@Cdt24801  schreef:

@Annelies0 

Best even de klantendienst raadplegen of eens langsgaan in een Telenet Centre. Wij kunnen daar hier helaas niets aan doen, wij zijn zelf ook allemaal gewone klanten en kunnen niet iemands dossier raadplegen.

Denk dat je bedoeld Orange center 🙂

Super User

• 

7.2K  messages

@patrick2 

Dat is toch ongelooflijk ... Ik was net aan het kijken wat er nieuws was en las aldus mijn post van gisteren na het antwoord van Josette gelezen te hebben. En wat zag mijn lodderig oog : "Telenet".

Ik dacht miljaar, wat heb ik hier nu geschreven .. waar zat ik met mijn verstand ... Helaas kan ik dat niet meer aanpassen.

En terwijl ik erover denk wat te doen krijg ik dat antwoord van u binnen ...

En ja, natuurlijk moet daar Orange staan ... 😧

Super User

• 

11.1K  messages

oh ja @Cdt24801  dat kan soms eens gebeuren he dat je naar een Proximus center stuurt 😛

@Annelies0  als je een online bestelling gedaan , en @Cdt24801 , moet je de klantendienst bellen of via FB messenger ( geen account nodig ) of via Twitter een bericht sturen. In een shop kunnen ze blijkbaar niks doen als je online je bestelling gedaan hebt.

Super User

• 

7.2K  messages

Owkeej @patrick2 , ik zal het onthouden 😉

Apprenti pisteur

• 

3  messages

Best even de klantendienst raadplegen of eens langsgaan in een Telenet Centre.

Wij kunnen daar hier helaas niets aan doen, wij zijn zelf ook allemaal gewone klanten en kunnen niet iemands dossier raadplegen.

Apprenti pisteur

• 

3  messages

Best even de klantendienst raadplegen of eens langsgaan in een Telenet Centre.

Wij kunnen daar hier helaas niets aan doen, wij zijn zelf ook allemaal gewone klanten en kunnen niet iemands dossier raadplegen.

Super User

• 

11.1K  messages

@Jeetee17  schreef:

Best even de klantendienst raadplegen of eens langsgaan in een Orange Centre.

Ook in de ban van het TELENET Center ??? @Cdt24801  had dat ook al 😁

Heb even je tekst aangepast 🙂 En verkeerd typen is menselijk he ik maak ook fouten.

Pisteur vétéran

• 

62  messages

Wat is google mini? Nog nooit van gehoord groetjes

Super User

• 

11.1K  messages

@K_S  dit is de google mini :

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/google-nest-mini

Is een leuk en handig ding heb namelijk de googles nest hub gehaald. Dat is groter en heeft een beeldscherm.

https://eshop.orange.be/nl/google/google-nest-hub-rock-candy

Pisteur vétéran

• 

62  messages

Super merci..  ik heb al een abonnement dus waarschijnlijk als je het zo wil halen betaal je 59€ en anders dan betaal je meer abonnement dan nu vermoed ik (koala 15€)

Super User

• 

11.1K  messages

@K_S  ja als je deze wil kopen kan je deze opnemen in je abonnement. Je moet dat zien als dat je een gsm aankoopt. De google nest mini of de google nest hub worden gekoppeld aan je gsm nummer , net als je een nieuw gsm toestel zou kopen. Dan betaal je inderdaad iets meer omdat je afbetaling ervan inbegrepen zit. Maar je kan deze ook zo los aankopen en blijft de ruimte er om in de toekomst als nog een gsm toestel te kopen. Want dat is het enige nadeel , als je de google nest hub of mini erbij neemt kan je geen gsm toestel meer erbij nemen omdat je op je gsm nummer maar 1 toestel kan nemen.

Pisteur vétéran

• 

62  messages

Ok mercikes 🙂 fijn om zo goede info te krijgen...

Fijne dag nog

Super User

• 

11.1K  messages

@K_S  dat is graag gedaan daar zijn we hiervoor he elkaar te helpen. Voor jou ook nog een fijne dag. 

Loading...