annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Google nest mini

Topic gestart op: 18-11-19 07h02

Antwoorden: 34 antwoorden

Neleke_7
Ervaren verkenner

Google nest mini

Hallo allemaal

wat zijn de ervaringen met de google nest mini?

bij ons is her best wel zoeken naar wat deze begrijpt.

Labels (1)
34 ANTWOORDEN 34
Movieman
Aspirant genezer

@TomN was niet persoonlijk bedoeld hoor. Heb hierover al met de klantendienst gebeld en kreeg dit antwoord zowel op de 0800 verkoopnummer als de 5000. Vandaar mijn verwondering op de promo die op zijn minst verwarrend is.

TomN
Orange-werknemer

Hey @Movieman 

Geen probleem hoor 🙂

Dit lijkt mij iets wat @Totem of @LianaA misschien wat meer duidelijkheid over kunnen vinden.  Ik vermeld ze even in de hoop dat zij wat licht kunnen schijnen op deze vraag 🙂

LianaA
Orange-expert
Orange-expert

De Promo is beschikbaar vanaf een Koala-abonnement, of je nu Love-klant bent of alleen een mobiel abonnement.  

De prijs van 9 € voor de Google Nest Mini is geldig in combinatie met een Koala-, Cheetah-, Arend-, of Arend Premium-abonnement van 12 maanden (enkel een abonnement of in combinatie met een Love Trio of Love Duo pack).

Beantwoord dit je vraag?

Movieman
Aspirant genezer

@LianaA het is nu dus een stuk duidelijker eigenlijk enkel het smartphone nummer telt. Heb toch noch een vraag, heb nu Dolfijn smartphone (25 euro) als ik deze verander naar Koala smartphone heb ik er dan ook recht op of moet ik wachten toch de smartphone is afbetaald ? Mijn tweede smartphone is een Hummingbird zonder gsm maar is voldoende.

LianaA
Orange-expert
Orange-expert

Overschakelen naar een Koala Smartphone laat je niet toe om de Google Nest te kopen aan het voordeeltarief als je je Smartphone nog afbetaalt.

Regel: Je kan als klant genieten van 2 getrouwheidsvoordelen, maar max. 1 per mobiel abonnement. Dus als je nog een (recent) Smartphone Dolfijn hebt lopen dan ga je moeten kiezen tussen de Smartphone en Google Nest.

Ik ken je historiek niet, maar mijn collega's (0800 35 185 of Orange Shop) kunnen zeker bekijken wat de beste oplossing is in jouw geval. 

Leden met de meeste pluimen